160 cm PAINO?
Mitä painatte 160-senttiset? Oletko mielestäsi hoikka tai lihava tai mitä?
Kommentit (47)
1½ vuotta sitten painoin 81 kg. Olen oikein tyytyväinen nykyisiin mittoihin, vaikkä löllöä onkin :)
Laihdutin 7kg pois mammakiloja raskauden jälkeen ja voin olla nyt tyytyväinen ulkomuotooni.
eli painan nyt samanverran, kuin ennen esikoisen odotusaikaa seitsemän vuotta sitten. Toivoisin pari kiloa lisää ja KIINTEYTTÄ!!!
ja lievästi häiritsee, eli lähinnä vaateostoksilla. n. 60kg olisi kiva päästä takaisin, mutta 64 riittäisi jo, niin olisin normaalipainoinen.
160cm ja 48kg, treenillä oon saanut itseni taas lihaksikkaaksi ja hoikaksi =). Ikää 31v... SUPERTYYTYVÄINEN!
Ranteetkin on ohuemmat kuin omalla 7v tytölläni, todella häpeän itseäni.
160cm ja paino 54kg
Muutaman kilon aion tiputtaa,sitten olen tyytyväinen
5 lasta ja olen samankokoinen kuin 18v.
laihuuskin vanhentaa, samoin kuin reilu ylipaino.
Nuorena luulin olevani lihava, kun painoin 48, mutta silloin olikin Twiggy muodissa.
Ja tavoite on painaa ennen elokuuta 47 kiloa,eli 5 kiloa vielä,sitten painan saman verran kuin ennen lapsia. Kuopuksen jälkeen painoin 69 kiloa.
Ihan sutjakka. Synnytyksestä on reilu 2kk. Paino kävi 78 kilossa, joten oon tosi tyytyväinen! :)
Jos tosin vertaa raskausajan mahtavimpiin lukemiin (90 kg) niin olen ihan tyytyväinen!
Kilot ovat " naisellisissa paikoissa" eli lantiolla, reissä ja käsivarsissa, vyötärö on onneksi hoikka eli olen ns. rehevä tiimalasi. Vaatteet päällä olen ihan sopusuhtaisen näköinen.
tosin nyt olen lihonut, kun on ollut huono olo ja ekat raskauspahoinvoinnit käsillä (ja syömishimot)
normaalisti olen 55-56, tyytyväisin olisin 53kg, sen alle jos menen olen jo liian laiha (testattu on!!) suht sopusuhtainen kuitenkin nykypainossakin..
Pituutta on sellaset 158cm ja painoa 105kg, pitäis varmaan laihduttaa..
Mutta jos painan 52 olen tyytyväinen, jos yli 54, niin en olisi tyytyväinen, koska en ole ikinä painanut tuon yli, raskausaikoja lukuun ottamatta. Painan siis jotain 52 ja 54 väliltä, ehkä nyt lähempänä 54kg.
54kg oikein hoikka tiimalasi. Pari kiloa voisin lisätäkin. Pituus 159,5 cm.
161,5 ja 61kg T. Urheilija bulkilla
...