Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on liian vanha luokanopettajaksi - 1-6 lk?

Vierailija
05.10.2008 |

Niin, minkä ikäisenä laittaisit luokanopen eläkkeelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Tottakai laittaisin hänet eläkkeelle normaalissa eläkeiässä 65-vuotiaana! Tunnut melkoiselta ikärasistilta ja mietipä, jos hän saisi jäädä eläkkeelle jo 55-vuotiaana, niin kukas ne eläkkeet maksaisi. Voisipa olla nuo rahat pois sinun lapsesi opetuksesta!!!

Vierailija
2/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa 23-vuotiasta väitettiin liian nuoreksi?

Mulla ollut 6-kymppinen ope ja oli kyllä tosi leipiintynyt ja vanhanaikainen. Ei suvainnut mua, koska olin poikatyttö. Aina oli mun kimpussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat niin väsyneitä, että eivät pysty päivässä muuhun kuin just ja just tekemään nuo työt. Mutta sehän riittää - ei muuta tarvitsekaan jaksaa.

Vierailija
4/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten varmaan sellainen noin 70-vuotias alkaa olla vähän liian vanha. Mutta hekin ovat varmasti aivan mainioita sijaisopettajia.

Vierailija
5/5 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jumiutuu hyvin nopeasti omiin kaavoihinsa, ei kouluttaudu lisää paitsi pakon edessä, teettää vuodesta toiseen samat käsityöt ja askartelut.

Joku 60-v ope uudistautuu koko ajan, on idearikas, imee itseensä ja jakaa toisille uusia tuulia.

Itseasiassa paras mahdollinen opettaja on mielestäni n.20 vuotta kokemusta omaava, uudistushaluinen ja ajantasalla pysyttelevä opettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä