Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä, mitä?! Pettääkö puolustuvoimilla töissä olevat miehet herkästi?
10.06.2007 |
Toisesta ketjusta luin että miehet baarissa vonkaisivat vaikka ovat varattuja? Onko heillä heikompi moraali kun ovat äijäporukassa töissä vai mikä??
Kommentit (4)
HElvetti, että arvostatte vähän miehiä ja heidän elämänhallintakykyään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis ihan kaikki.
Ja täällä av:lla pyörii kaikki ne vastustamattoman ihanat, akateemisesti koulutetut, älykkäät naiset, joita nämä varatut miehet jahtaavat kieli pitkällä.
Vierailija:
HElvetti, että arvostatte vähän miehiä ja heidän elämänhallintakykyään.
Alue: Aihe vapaa
Voisin kuvitella, että pitää paikkansa.