Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu mieheni yhtäkkinen halu miellyttää sängyssä?

Vierailija
10.06.2007 |

On kyllä aiemminkin osannut tyydyttää mutta nyt se on hänelle tosi tärkeää.

Seksimme on nykyään enimmäkseen sitä että hän haluaa tuottaa minulle nautintoa (kiva sinänsä), itse vain " purkaantuu" lopuksi.

Taidan olla ihan mäntti mutta väkisinkin tulee mieleen että yrittääkö hyvitellä jotain mistä en tiedä.

Pitäisi vaan olla onnellinen, unohtaa epäilykset, kai...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa vatvomista :)

Todennäköisesti taas erossa tauon jälkeen, uusi kokemus...

Arjet miesten kanssa ja puhutaan siitä itsestään... halut herää ja niitä viedään kotiin, viattomana.

BG touhuissa olevat äijät ovat kyllä siellä herran kukkarossa, ei mahdollisuuksia suhteisiin!

Joten sulla on hyvä mies ja nauti siitä... viain nainen tekee hyvästä muutoksesta ongelman..

Vierailija
2/23 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kapiaisen vaimo,enkä kyllä allekirjoita heidän pettävän sen enempää kuin muidenkaan ammattikuntien edustajienkaan.

Leirit ovat nykyisin lyhennetty määrärahojen puutteessa ja lyhyemmässä ajassa on käytävä läpi samat asiat joten kiirettä pitää.

Onhan joukossa aina tietysti niitäkin jotka käyttävät tilaisuuden hyväkseen kotoa poissa ollessaan,mutta eiköhän silloin ole kyse ongelmista suhteessa,eikä ammatinvalinnassa.

Ap:nä en olisi huolissani suhteesta miehen ammatin takia.

Tottahan sekin on että pv on tiivis yhteisö jossa saman henkiset työkaverit viettävät aikaa ehkäpä keskimääräistä enemmän keskenään,jolloin myös juttelu on intiimimpää ja ehkäpä ap:n mies on osallistunut/kuullut keskustelua jonkun toisen parin nautinnollisesta seksielämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta perustelkaa hieman.

Alkoi tosissaan pelottamaan tuo suhteen mahdollisuus, mistä voisin tietää mitä mieheni puuhailee ollessaan arkipäivät puolustusvoimilla..

Vierailija
4/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikunnassani tiedetään liian hyvin " kapiaisten" kyky pitää housut jalassaan... On siis puolustusvoimat lähellä ja ne pari hassua baaria täynnä puolustusvoimien miehiä vonkaamassa sormuksen rantu nimettömässä.

Vierailija
5/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemani mukaan Parolan liepeillä saman tapaisia havaintoja. Pari nuoruuden aikaista kaveria avioitui ilmavoimien miesten kanssa ja ne suhteet ei ole kestänyt, yhdestä olen varma että pettämiseen päättyi, niistä muista en tiedä, miksi erosivat.

Äitini kertoi myös, että työssään tapasi kapiaisten vaimoja, joilla oli tapana tarkistella toisiltaa, että onko oikeasti joku koulutus tai leiri meneillään, sillä turhan monelle oli käynyt niin, ettei aviomiesten poissaolot liittyneetkään mitenkään leireihin...

Sori, kamalaa tällaisia puhua sulle. Ennakkoluuloja enimmäkseen tämmöiset on.

Vierailija
7/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin perhekeskeisiä ja vaimojensa kanssa viihtyviä ovat. Mustaisikohan pieni joukko taas muidenkin maineen, ei tarvita kuin muutama paikkakunnalla tunnettu huithapeli ja koko ammattikunta tuomitaan.

Vierailija
8/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole Kauhavalla eikä Niinisalossa vaan Säkylässä.

Mitenkähän on, onko puolustusvoimilla miesten kesken korkea moraali, ts. kehtaisiko mieheni pettää minua työkavereiden nähden?

Tietty jos muutkin tekevät samoin niin mikäs sitten estäisi..

Vierailija
9/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle vaan iski jostain nyt sellanen kausi päälle että tekee mieli mm. ottaa mieheltä poskeen vaikka normaalisti en voi sietää sitä. mitään pettämistä tai huonoa omaa tuntoa ei oo takana. kunhan vaa iski tällanen mielenvire

Vierailija
10/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen paikka ja missä tuo Osmantupa on?

Vierailija
12/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän oli aivan hölmistynyt siitä, että vanhat ukkomiehet olivat yrittäneet iskeä vaikka kaverin isä oli paikalla! Ja kaikki siis tiesivät, että kyseessä on työkaverin tytär.

Mutta tämä nyt on yksittäinen tapaus ja siitä on paaaaaljon aikaa. Tuli nyt vaan mieleen.

Vierailija
13/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne pyörii..

Vierailija
14/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit siihen onnellisuuten vaan, ja jättäisit ton vainoharhaisuuden. Kyllä varmaan pitäis jotain muitakin epäilyksen aiheita olla!

T: toinen kapiaisen vaimo

Vierailija
15/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lasketa sitä että nyt miehellä olisi mahdollisuus pettää, jäämättä kiinni. Aloitti hommat puolustusvoimilla ihan hiljattain.

Toisaalta voipi johtua tuo miellytämisen halu siitäkin että nähdään harvemmin kuin ennen, ehkä se lisää kipinää? Toivoa sopii.

Ap

Vierailija
16/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt siitä seksistä! Todennäköisesti mies vain on ikävöinyt sinua ja haluaa siksi miellyttää;) Kyllä niitä merkkejä tulee (toisenlaisia) jos mies pettää. Mielestäni kiihkeä seksi oman vaimon kanssa ei kuulu niihin;)

Vierailija
17/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vakituisesti siellä Säkylässä?

Vierailija
18/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesti kestää reilun vuoden.

Joo, luulenpa että kyse on vain ikävöimisestä. Mieleen vain väkisinkin tulee kaikenlaisa kun lukee täällä juttuja.

On mies pettänyt minua nuoruudessaan, anteeksi on annettu ja lähes unohdettu. Saattaa se vielä joitain epäilyksiä mieleeni tuoda..

Vierailija
19/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ajattelee että hän ei halua olla ihan jees, vaan ikimuistettava mies.

ole tyytyväinen nyt vaan.. :-)

Vierailija
20/23 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minun aikanani. Toisaalta on töissä nyt puolustusvoimilla, onkohan siellä sitten tullut miesten kesken puhetta? Ei kai sentään..

ap