Vaunujen " rekisteri" kilvistä
Hei, oon nähny monesti kaupungilla, vaunuissa " rekkarin" , jossa lukee lapsen nimi. Mistä tälläisia saa? Ovat niin hauskoja! =)
Kommentit (20)
Mieluummin rekkari kuin se, että jollain perheenjäsenellä on feikki-crocsit!! Tai vaikka aidotkin, ihan sama.
http: //www. rekkarit. fi/epages/Kaupat. axl/?ObjectPath=/Shops/Rekkarit
Osta mieluummin Myyrä-sarjaa. Saat rahallesi vastinetta kuten myös vauvasi.
levitellä nimiä ja syntymäaikoja kaikille..
Vierailija:
levitellä nimiä ja syntymäaikoja kaikille..
Ehkä joku yhden lapsen äiti voi innostua asiasta, mutta tuskinpa vain useamman lapsen äiti?!?
Vauvatalo Johannassa näin eilen noita myytävän.
En tod. laittaisi itselleni, vaikka saisin ilmaiseksi. Kuuluvat samaan sarjaan karvanoppien kanssa.
itse saimme isovanhemmilta ristiäislahjaksi. Minusta kiva!!
en tajua mitä pahaa siinä on jos joku saa tietää vauvani nimen ja syntymäajan :/
ja olen muuten 4 lapsen äiti
Olen noita miettinyt. Siis suhtautumista niihin. Ensin ihmettelin, että onko tämä joku suomenruotsalasten villitys (oli Charlottaa jne.). Ajattelin, että se on joku snobijuttu. Sitten niitä alkoi näkyä enemmän ja enemmän, jopa rämppäisissä matkarattaissa. No, tavallaan kiva, että työnneltävä lapsi saa tuntemattomienkin silmissä persoonan (täältä tulee Charlotta!). Mutta toisaalta, olen minäkin miettinyt, että en ehkä haluaisi tiedottaa lapseni nimeä noin. Se tuntuu jotenkin teennäiseltä. Mutta kukin tekee oman makunsa mukaan!
vaikken itselleni hankkisikaan. Mutta olenkin sitä mieltä, ettei minun makuni ole mikään hyvän maun kriteeri kenenkään muun tekemisiin, kuten jotkut tuntuvat ajattelevan. Ja ainakin vuosi sitten näin noita esim. Tukholmassa kaikkea muuta kuin juntin näköisillä...
en itsekään kulkisi nimi ja syntymäaika rinnuksissa ympäriinsä. ne tiedot eivät kuulu ulkopuolisille.
sitten joku mielenköyhä saa idean kidnapata lapsi kun tietää lapsesta jo nimen ja syntymäajankin... No vähän kaukaa haettu mutta jotenkin vain tulee negatiivinen sävy asialle. (eikös sitä varotella ettei koirankaan pantaan kannata nimeä kirjoittaa koska koiran varastaja tietäisi nimen ja helpommin osaisi sitä sitten käsitellä...)
voi siihen rekkariin laittaa pelkän nimenkin..
Mun mielestä rekisterikilvet on ihan hauskoja, vaikken omalleni olekaan sellaista hankkinut.
ja tulee seuraavallekin lapselle. eipä tarvitse joka vastaantulevalle mummelille erikseen kertoa nimeä.
Vierailija:
sitten joku mielenköyhä saa idean kidnapata lapsi kun tietää lapsesta jo nimen ja syntymäajankin... No vähän kaukaa haettu mutta jotenkin vain tulee negatiivinen sävy asialle. (eikös sitä varotella ettei koirankaan pantaan kannata nimeä kirjoittaa koska koiran varastaja tietäisi nimen ja helpommin osaisi sitä sitten käsitellä...)
Ei ole sattumaa, että kilvissä usein lukeekin juuri Charlotta (Möttönen), Jeminetta (Turakainen), Veeti, jne. tyylisiä nimiä..
mutta sitähän et näe, että lapsen isä on saksalainen. Etkä sitä, mitä olemme koulutukseltamme, missä asumme (emme maalla) ja monesko lapsi Claudia on ;)
Ihan turha juttuhan tuo rekkari on, mutta missä määrätään ettei lapselleen tai itselleen saisi ostaa mitään muuta kuin tuikitarpeellisia juttuja?
Vierailija: