Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lpaset 3v ja 11kk Tänään pos. raskaustesti. En tiedä, mitä tehdä.

Vierailija
10.06.2007 |

Voi jumakauta. Me ei suunniteltu enää kolmatta lasta, näissä kahdessakin on kestämistä.... Ovat vaativia molemmat omalla tavallaan:( Ja kun juuri alkoi elämä vähän helpottaa..korvakierteet sun muut takana päin ja taaperon uhmakin suvantovaiheessa.

Mitä ihmettä nyt tehdään. Abortti kauhistuttaa enkä ole koskaan sitä oikein hyväksynyt. Mutta kun ei nyt sitä vauvaa enää....äääh

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmiset ennenkin hengissä selvinneet!

Vierailija
42/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei kuitenkaan ole mikään luomen poisto...Ja vaikka nyt tuntuu raskaalta, vauvan syntymään on 8kk aikaa. Lapsesi ehtivät kasvaa todella paljon siinä ajassa.

Mutta toki teet niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu. Jos ei jaksa, niin ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti olisiko sinusta murhaamaan lastasi... anna ennemmin vaikka adoptioon

Vierailija
44/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että meillä lapsia on jo huomattavasti enemmän eikä yhtään ollut tarkoitus " tehdä" , mutta niin se vain on tulollaan...

Aborttia en kyllä edes harkinnut, joten siinä mielessä mulla varmaan helpompaa...

Vierailija
45/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uutta taloakin piti alkaa etsiä ensi keväänä...nyt olen sitten kotona vielä ainakin pari vuotta ja tuntuu, että mun pää hajoaa jo nyt...

milloin aborttipäätös pitää viimeistään tehdä?

ap

Vierailija
46/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut njo 3 vuotta poissa, lupauduin nyt aloittamaan, vaikka kuopus vasta noin pieni...olisi todella kurjaa keskeyttää vuosi ja saisivat lapsetkin sitten sijaisen muutamaksi kuukaudeksi....tylsää..

ap

Vierailija
47/47 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengissä on selvitty- molemmilla lähes ikäinen leikkikaveri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä