Mistä voisi ostaa sellaset silmäsuojat, mitä pitkillä lennoilla saa lentokoneesta?
Mun on tosi vaikeeta nukkua valoisassa ja tarvitsisin oikeesti sellaset pehmeät silmälaput, joita voisi yöllä käyttää varsinkin tilapäisolosuhteissä. Esim. mökeillä on usein vain kevyet vaaleat verhot eikä huoneita saa pimennettyä. Mä saan helposti migreenin, kun aurinko tillittää aamulla silmiin. Yksi hyvä konsti, jonka viime kesänä kuulin on, että kuljettaa mukana isoja mustia jätesäkkejä, joista voi sivun aukileikkaamalla saada tarpeeksi kevyen " verhon" . Olen eräitäkin verhotankoja pudottanu, kun olen mökeillä yrittäny päiväpeitteitä tms. viritellä ikkunan eteen.
Kommentit (5)
Jos ei mallilla tai ulkonäöllä ole väliä niin googletappas sana SILMÄMASKI ja saat usemmankin nettikaupan missä myydään ainakin tekstillä varustettuina :)
eli seksikaupoista löytyy :) toi on siitä hyvä tuo mun te se on ns tasainen alta ja päältä,istuu hyvin silmillä ja on ihan nättikin (leopardikuvio) kun joissain on BITCH yms tekstejä :) jotka saattas jotain mökkireissussa anopin kanssa hiertää :D
Kiitos kakkoselle enköhän nyt saa maskin silmilleni. Ihmettelin kyllä miten niitä myydään seksikaupoissa!?! Miten ne liittyvät seksiin...
Mä en kovin paljoa kuljeskele kaupoissa. Lindexillä esim. en ole käynyt vuosiin. Mies ehdotti Instrua ja aionkin maanantaina poiketa siellä katsomassa. Samalla kyllä käyn Lindexissä. Kiitos vinkistä.