Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua raivostuttaa tuo mies!

Vierailija
10.06.2007 |

Lähti juuri lapsen kanssa ulos - ja samalla kun laittoi lapselle kenkiä jalkaan niin kopisti sitten hiekat eteisen matolle. Vaikka ovi oli 30 cm päässä joten ei olisi kuin tarvinnut ojentaa käsi niin olisi kopistanut ne ulos.

Idiootti mikä idiootti. Taas kerran onnittelin itseäni siitä että hankkiuduin hänestä eroon jo vuosi sitten.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sait omaa aikaa.

Kuule kun kaikki miehet eivät vaivaudu edes ulkoilemaan lastensa kanssa.

Vierailija
2/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isät voi tehdä samoja asioita kuin äidit, ja sen LISÄKSI muistaa vaikka sitten kopistella ne kengät ulos.

Mua ainakin ärsyttää kaikki ap:n mainitseman tilanteen kaltaiset jutut, vaikka mieheni lapsia ulkoluttaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, isä on jotenkin kuningas jos tekee samaa mikä äideille kuuluu automaattisesti.

Vierailija
4/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lapsemme oli lähes koko päivän ulkona vaikka aurinko paistoi porottamalla. Mieheni teki jotain hommia ulkona ja kun lapsi vaati päästä mukaan niin mies tietenkin heti " totteli" lasta ja otti tämän mukaan pihalle. Itse käskin lasta pysymään sisällä sen jälkeen, kun oli ollut jo tunteja ulkona, mutta mies vaan sanoi, että kyllä se voi mukaan tulla. No, tuloksena oli se, että lapsemme korvat paloivat ihan punaisiksi. Muuten oli auringolta suojattuna, mutta lippis ei suojannut korvanlehtiä. Olen aina ajatellut, että tyhmää antaa lapsensa palaa. Mutta kun mies ei mua usko niin ei usko. Yritin vaikka mitä perustella, että ei saisi antaa lapsensa palaa, mutta ei mennyt jakeluun. En viitsisi aina huutaa ja valittaa, joten eilenkin sitten annoin miehen ottaa lapsen mukaan ulos, mutta ei olisi pitänyt. Yksikin kerta ihon palamiselle lapsuudessa on liikaa ja voi saada aikaan ihosyövän. Ottaa päähän, eikö sitä voi aikuinen mies aivoilla ajatella. Itsekin mies poltti ihoansa auringossa eilen.