Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi saada Ville Merinen nyt vähän liikaakin jo huomiota, jos lehdistö ei jätä häntä rauhaan niin on kohta pitkällä saikulla

Vierailija
16.01.2026 |

Kauhea julkinen paine kaverilla, joka ei selvästi ole sellaiseen tottunut. Ehkä iltapaskojen kannattaisi jahdata ihan muita tahoja ja antaa Merisen selvitellä nämä asiat asiaankuuluvien tahojen kanssa ihan rauhassa. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisteluun pitää saada nollatoleranssi.

Tuskin on helppoa nuoren naisen avautua asiattomasta käytöksestä esim. setämiehelle. 

Ville on sairaanhoitaja ja vaikuttaa todella helposti lähestyttävällä ihmiseltä. 

Joku 60 vee voi pitää kepposteluna kun puristaa vähän pyllystä yms. Mutta sitä se ei ole.

Itse olen ihan aikuinen nainen ja olen todellakin kyllästynyt töissä kaikkiin ns hauskoihin vitseihin mm. Pakko mahtua kun on vihitty yms yms ja jos siihen sanoo jotain niin heti ollaan haukkumassa. 

Vierailija
2/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareiden se on vaan vaikea saada pätevää väkeä  puoleueeseen ja eduskuntaan. Hirveitä sähläreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Merisen itse aiheutettama paskamyrsky vesilasissa. Mitäs läksit, kikkelis kokkelis?!

Vierailija
4/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti joka on pian itse terapeutin tarpeessa. 

Vierailija
5/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demareiden se on vaan vaikea saada pätevää väkeä  puoleueeseen ja eduskuntaan. Hirveitä sähläreitä.

On ne nyt miljoona kertaa tasokkaampia kuin ps. 

Vierailija
6/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Merisen itse aiheutettama paskamyrsky vesilasissa. Mitäs läksit, kikkelis kokkelis?!

Jep, ensin julkisesti vihjaa kauheita asioita tapahtuvan eduskunnassa. Kun se julkinen media kyselee lisätietoja, niin tämä pakenee. Tyypillistä demaria. 

Vierailija
7/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinen on tuhoisa demareille. Ampuu omia ahdistelusyytöksillä.

Oikeusto korjaa hedelmät.

Vierailija
8/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareilla ei ilmeisesti mene hyvin eduskunnassa. Ei savua ilman tulta. Jotain siellä tapahtuu. 

Vierailija
9/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihjailee että avustajiin kohdistetaan suorastaan raakaa seksuaalista väkivaltaa, niin ehkä tätä pitäisi avata vähän tarkemmin.

Vierailija
10/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Merinen olisi persu, huuto kuuluisi Plutoon asti, ja jokainen media vaivaisi asiaa suurimmalla fonttikoolla Juhannukseen asti.

Nyt hienostuneesti kevyesti käsitellään

Vierailija
11/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vihjailee että avustajiin kohdistetaan suorastaan raakaa seksuaalista väkivaltaa, niin ehkä tätä pitäisi avata vähän tarkemmin.

Tai se on vaan hölöttäjä. Mallia "luulin että kuulin ..." 

Vierailija
12/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa Meriläinen pitäisi saada keskusteluun mukaan. Hän herätti nuorena pahennusta pukeutumisestaan eduskunnassa. Olisi kiva tietää mitä kaikkea sai kuulla.

Vierailija
13/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:lla jo naz*zikohu, kissantap*pokohu, uniper-kohu, tosiTVkohu ja nyt häirintä/terapeuttikohu. Mitä jäi kertomatta? Mitä vielä?

Vierailija
14/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin äänestää vasemmistoa tai vihreitä. Aina on vaihtoehto.

Eikös Ilkka Kanervakin joutunut eroamaan ulkoministerin paikalta. Ei nähtävästi vaikuttanut mitenkään Kokoomuksen kannatukseen.

Vierailija
15/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa Meriläinen pitäisi saada keskusteluun mukaan. Hän herätti nuorena pahennusta pukeutumisestaan eduskunnassa. Olisi kiva tietää mitä kaikkea sai kuulla.

Joo ja Fat Diarra ja Saara Särmä 🤣😆

Vierailija
16/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on helppoa nuoren naisen avautua asiattomasta käytöksestä esim. setämiehelle. 

Ville on sairaanhoitaja ja vaikuttaa todella helposti lähestyttävällä ihmiseltä. 

Joku 60 vee voi pitää kepposteluna kun puristaa vähän pyllystä yms. Mutta sitä se ei ole.

Itse olen ihan aikuinen nainen ja olen todellakin kyllästynyt töissä kaikkiin ns hauskoihin vitseihin mm. Pakko mahtua kun on vihitty yms yms ja jos siihen sanoo jotain niin heti ollaan haukkumassa. 

Sori vaan täti, mutta mielensäpahoittajien aika on ohi. 

Vierailija
17/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidankin äänestää vasemmistoa tai vihreitä. Aina on vaihtoehto.

Eikös Ilkka Kanervakin joutunut eroamaan ulkoministerin paikalta. Ei nähtävästi vaikuttanut mitenkään Kokoomuksen kannatukseen.

Ihmettelinki kuka yleensä demareita äänestää. Sieltä puuttuu ammattitaito politiikkaan, erityisesti talouteen. Pelkkää pölhöpopulismia. Tyttö Tupparainen/Uniper-tasoa. Miljardit sinne tänne. Hyvin menee?

Vierailija
18/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo sulkee välillä sen pöytäkoneen. Se kuluttaa paljon sähköäkin. Maapallo lämpenee. 

Vierailija
19/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja Fat Diarra ja Saara Särmä 🤣😆

Onkohan Diarra taas lentelemässä jossain kauko-idässä tai muualla pitkällä matkalla kun ei ole kuulunut mitään?

9000€ / per matka. Se on kunnon lentoa se . 🤣😆🤣😆

Vierailija
20/25 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meriläinen oli kansanedustaja, eli työpaikan eliittiä. Nyt puhutaan pienipalkkaisista avustajista, jotka joutuvat kestämään kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi