Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panikoinko turhaan??

Vierailija
10.06.2007 |

Olen aina ottanut e-pillerit täsmällisesti ja samaan aikaan päivästä enkä ole koskaan unohtanut pillerin pilleriä. Siksi olen nyt ihan paniikissa ja kaipaan viisaampien neuvoja ettei mene koko viikonloppu tätä miettiessä...

Viime viikko oli minulla tyhjennnysvuotoviikko ja nyt pe olisi pitänyt ottaa uuden liuskan ensimmäinen tabletti. (otan yleensä illalla n.17 aikaan)no unohdin asian täysin ja muistin vasta la iltapäivällä ja otin silloin sen heti.

la iltana otin sitten seuraavan ennenkuin menin nukkumaan. parin tunnin päästä heräsin kuitenkin hirveään kuvotukseen ja oksensin yöllä. tuskin oli siis siitäkään pilleristä apua...onko raskauden mahdollisuutta vai panikoinko vaan tyhmänä aivan turhasta??olen lukenut paniikissa tuota pilleriohjetta mutta tulen vaan enemmän paniikkiin kun sitä luen..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietänet ap itsekin että mahdollisuus on olemassa. Mutta koska emme masuusi näe niin emme tiedä onko aihetta hermoilla. Jollakulla riittää se unohdettu tai myöhöstynyt pilleri, toisella ei tule seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi