Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhempiemme ikäiset ihmiset usein lellivät koiransa ihan piloille?

Vierailija
10.06.2007 |

Pikku mussukat pyörittävät noita senioreita ihan kuusnolla ja nukkuvat sängyssä omistajiensa välissä (jos viime mainitut edes mahtuvat itse sänkyynsä). Vieraat etsikööt itselleen istumapaikat muualta kun rakas haukku valtaa koko sohvan. Kaikki huomio kohdistuu hurttaan ja vieraitakin usutetaan, että " silitä nyt Rekkua kun se niin sitä haluaa" . Ongelma- ja pomotustilanteet kuitataan toteamalla, että " no, se nyt on tämmöistä tämän kanssa, paras vaan antaa sille koiransuklaata jos se tekee jotain ikävää" .

Kuulostaako tutulta? Ja samat ihmiset ovat kasvattaneet muinoin lapsensa TODELLA kunnianhimoisen tiukasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äidin koira louskuttaa ihan joka tilanteessa. Äiti lässyttää, että koira puhuu hänelleXD!!! Koira siis haukkuu, kun haluaa jotain (ruokaa, huomiota, ulos ihan mitä vaan). Todella ärsyttävää. Pitää kuin pientä vauvaa.

Vierailija
2/2 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samansuuntaista huomiota. Olen ainoa lapsi mutta hyvin tiukan kasvatuksen saanut, " kaunis käytös" kaikki kaikessa, mutta nyt koiralle kaikki sallittua, puhuu itsestään koiran äitinä. Huippu oli tässä taannoin kommentti: " Jännästi se isiä usko kun ´sanoi ettei haukkuis" ! Joopa joo, joskus vois kokeilla vähän jämäkämpää linjaa. Ihan kiva koira se silti onneksi on. Toisaalta kyllä pelkää äitiäni, kun hänellä tapana saada kovaäänisiä kohtuuttomia raivareita isälleni. Sääliksi käy sekä isää että koiraa, voin vaan olla onnellinen omassa rauhallisemmassa kodissani! Mulla oli koira kun asuin kotona, mutta oli täysin mun vastuulla. Nyt olen yli 30 v ja lapsenlapsiakin heille jo " lahjoittanu" , mutta tota koirailmiötä en ihan täysin ole kyennyt ymmärtämään. Mielenkiintonen alotus, siis, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla