Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua äkkiä!! Miksi mun läppärin työpöytä eli näyttö on TÄYNNÄ pikakuvakkeita

Vierailija
05.10.2008 |

ja niitä tulee sinne KOKO AJAN lisää? Eli kaikki word-tiedostot jotka tallennan menee kansioon JA TYÖPÖYDÄLLE samoin kaikki esi pdf-tiedostot jotka avaan menevät ja jäävät työpöydälle eli näyttöön? Näyttö on IHAN TÄYNNÄ nyt noita kuvakkeita.

Missä vika?

Mitkä asetukset ovat päin peetä ja miten saisin ne nyt muutettua?

Jos poistan tiedostoja esim luentopäiväkirja työpöydältä, lähteekö se myös tiedostosta?

TUHANNESTI KIITOS jos joku osaa auttaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se häipyi ulos eikä suostu auttamaan...Oon niin surullinen kun kone menee varmaan jumiin eikä toi yks voi auttaa :'(

Vierailija
2/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sillä tavalla sama ongelma, että kaikki netistä ja sähköpostista suoraan avatut tiedostot tallentuu työpöydälle :/ käytän firefoxia ja thunderbirdiä. oon ajatellut, että johtuu jostain häikästä näiden asetuksissa, vaikka oon muuttanut ne tuhat kertaa. ehkä vois kattoo wordiä

jos et ole tallentanut niitä muualle, niin poistessa työpöydältä tiedosto menee kyllä kokonaan roskakoriin. jos avaat jostain c / omat tiedostot yms. paikasta, tallentuu työpöydälle ja sitten poistat työpöydältä, niin tiedosto jää sinne kovalevylle.

otatisin myös mieleään vinkkejä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedosto, johon pikakuvake viittaa EI poistu. Eli voit huoletta tuhota turhat pikakuvakkeet.

Vierailija
4/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 onko näin...

kiitos

ap

Vierailija
5/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menu-valinta Firefox -> Preferences; Main-välilehti; Save files to...

Vierailija
6/6 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedosto, johon pikakuvake viittaa EI poistu. Eli voit huoletta tuhota turhat pikakuvakkeet.

(tai ylimääräisiä kopioita)

työpöydällekin kun VOI tallentaa ihan tiedostoja (itse käytän työpöytää väliaikaistallennuspaikkana). Ja Firefox tosiaan tuntuu downloadailevan tiedostoja automaattisesti juuri työpöydälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan