Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein reklamaation kotisiivoustyöstä. Yrityksen edustaja tuli kotiimme huutamaan.

Vierailija
09.06.2007 |

Tilaisin toiveikkaana kotisiivouksen kotiimme isommalta siivousalan yritykseltä. Työnjälki oli kuitenkin kahdella siivouskerralla ihan yhtä huonoa ja tein siivoojasta valituksen suoraan yritykseen. Yrityksen edustaja tuli kotiimme katsomaan työnjäljen ja hyökkäsi silmilleni omassa kodissani. Huusimme toisillemme naamat punaisina, koska meillä oli niin eri käsitys kotisiivouksen tavoitteista. Meidän asuntoa oli siivottu 4-5 tuntia, vaikka aikaisemmin käyttämäni siivousfirman siivoojalla meni siivoukseen max. 3,5.

Olen käynyt miettimään sitä, että pitäisikö minun tehdä tästä yrityksen edustajasta (nainen) ilmoitus poliisille, tms. ja syyttää häntä kotirauhan rikkomisesta? Ei kai ole sallittua tulla toisen kotiin huutamaan, vaan yrittää sopia asioista rakentavasti.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" siivoamassa" Kävi pari juopon oloista tyyppiä. Jälki sen mukaista. Olisin itse siivonnut paremmin mutta kaupunki oli järjestänyt asian. Ei oltu vielä muutettu ja niillä oli avain jota eivät meinanneet palauttaa millään. Joku noin 50v eukko siellä oli pomona.

Vierailija
22/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi ihmiset yleensä käyttävät ulkopuolisia palveluja? Käyvät yksityisellä lääkärissä ja hammaslääkärissä, ostavat hoivapalveluita, tilaavat remonttimiehen, yms. yms.

Kai sitä voi odottaa työltä jotakin laatua, koska palvelusta joutuu kuitenkin pulittamaan sievoisen summan. Esimerkiksi hoivapalveluyrityksissä täytyy olla erittäin korkea laatutaso ja vain alan koulutuksen saaneita, koska muuten ihmiset voivat valittaa vaikka mihin instanssiin tahansa. Samaa laatua voi kai odottaa siivousyrityksiltäkin, ainakin näiltä isommilta.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitainen ja omahyväinen. Enkä väitä että olen itse parempi, mutta haloo, asenteesi h a i s e e pahalta, omakehulta, huonolta yhteistyökyvyltä, kommunikaatiokatkokselta. Tee mitä teet, miksi kysyt täältä, koska kuitenkaan et kuuntele ketään.

Vierailija
24/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sinäpä sen sanoit. Minussahan se vika tietysti on, kun uskalsin valittaa. Sinä olisit varmaan kärsinyt satojen eurojen tappiot nahoissasi.

Tuli vain mieleen, että oletko vaivautunut edes lukemaan koko ketjua...?!

Ap.

Vierailija
25/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUE KOKO KETJU, alusta saakka.

Vierailija
26/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut, niin kai hän on siellä jotain tehnytkin. Eli jälki on varmasti siistimpi kuin ennen kuin siellä oli siivottu.

Vierailija
27/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pari kertaa jälki oli tosi huonoa ja mm. olohuoneen sohvapöytää eivät viitsineet pyyhkiä. Ajattelin, että eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa, kun tottuvat kohteeseen... No, sitten se hiukan parani, kunnes siivoojat taas vaihtuivat ja sen jälkeen oikeastaan mistään ei nähnyt, että olisi siivottu. TAi ehkä nyt hiekat oli eteisestä ja murenat keittiöstä pois, mutta mitään muuta havaintoa ei työstä ollut. Peilit pesemättä, pölyt pyyhkimättä, kahvitahrat lattialla jne. Ja tästä työstä laskuttivat pienessä asunnossa 3 tuntia... Kerran olin lähipuistossa lapsen kanssa ja näin, kun suhasivat pihaan ja reilu puoli tuntia myöhemmin lähtivät. Oli aika huijattu olo, kun laskuja makseli. Lopetin koko shown ja hoidan siivouksen itse. Käytän rahat johonkin kivaan mielummin.

Vierailija
28/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätäkin asiaa maailmanpolttavaksi kysymykseksi. Luitko itse koko sopimuksen, jonka siivojan kanssa tei? Teittekö kirjallisen sopimuksen? Miksi ette? Ajattelepa, jos siivoojat osaavat lukea ja kirjoitaa.

Vierailija
29/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää kommentoida, koska et näköjään ole ymmärtänyt koko asian juonta. Turha haastaa riitaa.

Ap.

Vierailija
30/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut ymmärtänyt kaikkia ohjeita mitä oli saanut?

Vierailija
31/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai poliisiasiana voi pitkälle edetä. Huutaminen lienee aika pieni rikos. Mutta toki reklamaatiota mahdollisimman korkealle taholle yrityksessä.

Meillä oli yksi siivousfirma pari kuukautta, mutta työn jälki oli sottaisempaa melkein kuin ennen siivousta (kylppärin peilit kamalan harmaita viiruja täynnä). Kävi firmasta joku opastamassa virolaista siivoojaamme siivoustekniikoissa, mutta ei varsinaisesti muutosta tullut. Lisäksi hän käytti niin hirveät määrät pesuaineita, että lapsiperheessä oikein hirvittää.

Lopulta irtisanoin sopimuksen ja kerroin kyllä kaikki syyt. Lisäksi se oli kalleimmasta päästä pääkaupunkiseudulta joten hieman parempaa laatua odottaisi.

Vierailija
32/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse oikeuteen asti lähteä. KRL:sta saatte suosituksen ja sen instanssin näkemyksen asiastanne.

Vierailija
33/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistimme sen. Lähdimme " töihin" kuten tavallisesti kun siivoojat aamulla tulivat ja palasimmekin kotiin poikkeuksellisesti tasan tunnin kuluttua, siivoojat olivat jo poissa :/ Kun ilmoitin asiasta firmaan, siivoojat valehtelivat päin naamaa asiakaspalveluhenkilölle että ovat aina olleet sovitun ajan, yli kaksi tuntia. Sana sanaa vastaan -tilanteessa firma ei hyvittänyt mitään. Purin sopimuksen, olen varma että sama on jatkunut koko vuoden ajan jonka käytimme heidän palveluksiaan.

Vierailija
34/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalvelukoulutukseen...

ps. itsekin vaihdoin siivoojan

Vierailija
35/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskenut. Mattoja ei viety ulos, kylppärin tasoja ja hanoja ei enää kiillotettu yms. Ihme, ei kai tunnissa ehdi kuin huits imuroida, meillä on iso talo.

Vierailija
36/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yrityksen edustaja, nainen, on niin fiksu, että hän vastaa minulle sähköpostilla fiksusti, koska siitä jää tietysti dokumentti jäljelle. Mutta puhelimessa ja kotonamme hän käyttäytyy sitten mielipuolen tavoin. Hän kiistää varmaan kaiken, jos syytämme häntä kotirauhan häiritsemisestä. Pitäisi varmaan jatkossa nauhoittaa puhelut ja videokuvata tapahtumat, jos se nainen vielä kerran ilmestyy ovemme taakse. Tosin emme päästä häntä enää sisälle.

Vierailija
37/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano edes firman alkukirjain, niin tiedän välttää sillä alkavia firmoja.

Vierailija
38/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja oli itse paikalla ensimmäisessä tapaamisessamme reklamaation jälkeen. Tämä siivousfirman nainen sätti myös tätä työntekijää niin, että naisparalla (tunnen jo sympatiaa häntä kohtaan) oli itku herkässä.

Firman etukirjain tulee aakkosissa L-kirjaimen jälkeen.

Ap.

Vierailija
39/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kokoajan tietää että joku tarkkailee.

Vierailija
40/55 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten vissiin lukenut koko ketjua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi