Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan sormuksen! Haluan vaimoksi ja äidiksi, mutta miesystäväni ei tee elettäkään asian suhteen.

Vierailija
09.06.2007 |

Olen rakastunut mieheen. Hän on varakas, hyvässä asemassa ja hyvännäköinen. Saan edustaa hänen rinnallaan ja teemme ihania lomia. Pidän miehen varmasti tyytyväisenä. Annan seksiä, kun hän haluaa , ja se on USEIN! Hän ei pidä karvoista, olen siis posliini. Hän haluaa spontaania seksiä milloin missäkin, kuljen usein ilman alusvaatteita ym. ym. ym. Pidän huolen ulkonäöstäni ja hemmottelen häntä. Silti, kahden vuoden seurustelun jälkeen hän ei ole ehdottanut yhteen muuttamista, ei mitään. Hän on minua reilusti vanhempi, eli siis perheenperustamisiässä hyvinkin, jos sellaisen vielä haluaa. Hän pitää siskonsa lapsista ja on sanonut, että haluaa joskus perheen. Onko suhteella tulevaisuutta? Mitä, jos mä tuhlaan elämääni väärän miehen kanssa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies voi sua kunnioittaa, kun olet vain joku nukke sille.

Vierailija
2/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette selvästi seurustelu asteella vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt tänäpäivänä tarvitse olla niin, että nainen odottaa vaan sitä kosintaa, eikä edes vihjaa siihen suuntaan että haluaisi avioitua.

Vierailija
4/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkärankaa peliin sisko!

Vierailija
5/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla omaa tahtoa vai oletko nukke jota vedellään naruista?

Miehellä rahaa .. hmmm mitä sä haluat?

Vierailija
6/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää kanssasi hauskaa niin kauan kunnes se oikea nainen astuu kuvioihin. Hankkiudu eroon hänestä vielä nyt kun aurinko paistaa!

Vierailija
8/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestys on nurinkurista.

Vierailija
9/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte miehen kynnysmatto ja panopuu .. Jotenki tuli hölmö kuva sun tekstistäs. Haluatko sen sormuksen siksi et olis varmempaa rahan ja edustusten suhteen?

Vierailija
10/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein näette?

Vierailija
11/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut miehelle, mistä haaveilen ja mitä elämältä haluan, mutta hän vastaa kaikkeen yleisellä tasolla tai puhuu " joskus tulevaisuudessa" -sävyyn. Kun puhun vauvoista tai naimisiinmenosta, hän haluaa yleensä seksiä ja juttelu tyssää siihen. En uskalla liian usein ottaa asioita esille, jotta hän ei tuntisi itseään painostetuksi. Ap

Vierailija
12/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kertonut miehelle, mistä haaveilen ja mitä elämältä haluan, mutta hän vastaa kaikkeen yleisellä tasolla tai puhuu " joskus tulevaisuudessa" -sävyyn. Kun puhun vauvoista tai naimisiinmenosta, hän haluaa yleensä seksiä ja juttelu tyssää siihen. En uskalla liian usein ottaa asioita esille, jotta hän ei tuntisi itseään painostetuksi. Ap

Vierailija
13/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nai blondeja, mutta vaimokseen ottavat älyllisesti vertaisiaan..

Älä tuhlaa aikaasi vaan etsi itsellesi lähimmältä työmaalta raksamake hän tekee sinusta vaimon ja äidin!

T. näin se vaan menee

Vierailija
14/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole naimisissa, tapaamme usein päivittäinkin ja hän jää usein yöksi luokseni. Ap

Vierailija
15/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatpa kuule itse olla sitä kateellsta naistyyppiä, kun sua sen miehen rahatilanne noin askarruttaa. Ei se raha varmaan ollut tässä se oleellisin asia, en ainakaan itse saanut siitä sellaista kuvaa.

Puhu tunteistasi AP, mitä menetät sillä, voihan olla ettei mies ole tajunnut vielä kuinka vakavissasi olet...

Vierailija
16/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin avoliitossa ikävuoteni 19-24, 25-29 ja 30-35 ja joka kerta olisin halunnut perustaa perheen, ja joka kerta (eri) mies sanoi, että haluaisi perheen " mutta ei ihan vielä" . Ja jokainen näistä miehistä jätti mut aikanaan, ja heti seuraavan naiystävän kanssa perusti sitten sen perheen!!

Nyt olen 37-vuotias yksinäinen ja lapseton nainen, ja valitettavasti on myönnettävä että olen aika katkerakin.

Älä hyvä nainen tuhlaa aikaasi ja parhainta perheen perustamis- ja äitinäolonaikääsi tuollaiseen mieheen, jos olet tosissasi perheen perustamisen kanssa.

Vierailija
17/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos hän ei perustaakin sen perheen jonkun toisen kanssa? Siltikään en halua menettää häntä. Ap

Vierailija
18/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siinä nyt on, jos pari haluaa (no tässä tapauksessa se mies vain) haluaa elää kahdestaan huoletonta ja rikasta elämää vaikka vähän pidempäänkin. Kun niitä lapsia sitten on, niin ne kahdestaan nuorena eletyt ajat ovat kultaisia muistoja vain.

Vierailija
19/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
20/33 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin avoliitossa 19-23, mies ei halunnut sitoutua tai lapsia, oli suurieleisiä puheita siitä miten se on turhaa pikkusieluisuutta. Sitten tuli ero ja hän oli naimisissa ja isä vuoden sisällä. En muuta voinut kuin päätellä että olin väärä nainen.