Mä haluan sormuksen! Haluan vaimoksi ja äidiksi, mutta miesystäväni ei tee elettäkään asian suhteen.
Olen rakastunut mieheen. Hän on varakas, hyvässä asemassa ja hyvännäköinen. Saan edustaa hänen rinnallaan ja teemme ihania lomia. Pidän miehen varmasti tyytyväisenä. Annan seksiä, kun hän haluaa , ja se on USEIN! Hän ei pidä karvoista, olen siis posliini. Hän haluaa spontaania seksiä milloin missäkin, kuljen usein ilman alusvaatteita ym. ym. ym. Pidän huolen ulkonäöstäni ja hemmottelen häntä. Silti, kahden vuoden seurustelun jälkeen hän ei ole ehdottanut yhteen muuttamista, ei mitään. Hän on minua reilusti vanhempi, eli siis perheenperustamisiässä hyvinkin, jos sellaisen vielä haluaa. Hän pitää siskonsa lapsista ja on sanonut, että haluaa joskus perheen. Onko suhteella tulevaisuutta? Mitä, jos mä tuhlaan elämääni väärän miehen kanssa?
Kommentit (33)
veikkaan että jos hän olisi ajatellut mennä naimisiin ja hankkia lapsia, ja varsinkin sinun kanssa, niin ei tuossa iässä välttelisi aihetta enää noin kauan. Pahoittelen, mutta minulle se näyttää siltä että hän on varsin tyytyväinen asioihin sellaisena kuin ne on, ilman mitään aikeita sotkuisiin vauvahommiin enää tuossa iässä. Valitan.
Nuoremman miehen kohdalla pitäisin vaan kakaruutena. Kokeneella en. Tietää jo mitä se on ja mitä haluaa - tai ei halua.
" 19, mutta mä en halua erota tästä miehestä. Epävarmuus vain on niin kuluttavaa. Entä, jos hän ei halua perhettä koskaan?
Entä, jos hän perustaakin sen perheen jonkun toisen kanssa? Siltikään en halua menettää häntä. Ap"
Enhän minäkään olisi halunnut menettää näitä avomiehiäni! Nehän minut jätti, ja perusti perheen jokainen heti seuraavan kanssa!
Niin mustakin tuntuu, sori vaan, kuten joku jo kirjoitti, että et vaan ap ole se, kenen kanssa mies perheen haluaa. EIKÄ hän halua sitä ehkä kenenkään kanssa, ja sitten te voitte jatkaa onnellisena, joskin lapsettomana elämänne loppuun. Tai sitten hän jossain vaiheessa ehkä haluaaki perheen kanssasi. Tai jonkun toisen kanssa...
Vaikuttaako tuo epävarmuus todella? Jos tietäisit varmasti, ettei mies koskaan halua perhettä, jatkaisitko todella hänen kanssaan? Tai jos tietäisit, että vielä 5 vuotta seurustelee sun kanssa ja sitten jättää toisen takia?
19
Jos haluat naimisiin ja lapsia niin kahta vuotta enempää ei kannata katsella. Kyllä väitän että kaksi vuotta riittää kertomaan missä siinä suhteessa mennään. Minä olen asunut jo yhdessä muutamassa kuukaudessa. Jos te ette kahden vuoden jälkeen ole yöpymistä kummemmassa tilanteessa niin -sori sisko. Mies ei ole tarpeeksi sekaisin sinusta kosiakseen, ja jos hän ei ole sitä alkupeleissä, ei sitten ikinä.
Kannattaa vaihtaa nuorempaan, ei se siitä muuksi enää muutu.
Vierailija:
Mitä ihmettä siinä nyt on, jos pari haluaa (no tässä tapauksessa se mies vain) haluaa elää kahdestaan huoletonta ja rikasta elämää vaikka vähän pidempäänkin. Kun niitä lapsia sitten on, niin ne kahdestaan nuorena eletyt ajat ovat kultaisia muistoja vain.
Hän on koko ajan tiennyt että haluat vielä naimisiin ja lapsia. Hei minäkin tiedän kertoa kaikille miestutuille, että jos alkavat seurusteleen naimattoman, lapsettoman 25-30 naisen kanssa, niin hei, mitä muuta ne odottaa?
Varmasti mies tietää, ja tietää että sinä lähdet jossain vaiheessa. Hän nauttii seurastasi sen aikaa kuin sitä kestää. En sano ettei välitä sinusta, mutta ei kuulosta siltä että olisitte matkalla kohti 1,7 lasta ja farmarivolvoa.
vaan siltä että palvelet häntä, jotta hän pitäisi sinusta/ sinut. Se ei ole hyvä lähtökohta pitemmälle suhteelle. Sinä tarvitset enemmän omanarvontuntoa.
omanarvontuntoa, asiat alkavat kirkastua (muutkin kuin rakkaussuhdeasiat)
Hänellä on yli 10 vuotta nuorempi vaimo joka haluaisi lapsia. Mies rakastaa kyllä naista mutta ei halua lapsia. Pelkää että tämä lopulta lähtee. Mutta kyllä ymmärrän naistakin, aika kovan tosiasian edessä hänkin on, jos on tämän miehen kanssa niin lapsia ei koskaan saa.
He tosin ovat naimisissakin, eli miehen sitoutumista ja kiintymystä ei tarvitse epäillä. Toisin kuin teillä.
miehellä aikuiset lapset jo, ei tee lisää.
Nyt naista kaduttaa, täyttää kohta 40v, sanoin että jättää joko ehkäisyn pois ja häipyy lapsen kanssa tai alkaa etsiä vilkkaasti uutta miestä.
Aikaa ei ole paljon!
Miten ihmeessä ihmiset menevät naimisiin ennen kuin selvittävät toistensa suhtautumisen esim lastentekoon?
Kun tapasin oman mieheni hän vannoi ettei ikinä enää vaimoa, lapsia, eikä taloa. Nyt on kaikki :)
Ap