kuukautiskivut ja toiveissa raskaus...
kuinka monella ollut kuukautiskipuja ennen plussaamista? Täällä menkkoihin vielä viikko jos entisenlaiset, ja kuukautiskipuja ollut jo kohta 10 pvää...tuntuu tosi oudolta, jatkuva kuvotus päällä ja elättelen toivoa että olisin raskautunut... miten muilla?
Kommentit (6)
ovista? Miksi puhut kuukautiskivuista? Kuvotus tuskin yleensä koskaan alkaa noin aikasin.
Puhun kuukautiskivuista, koska mulla ei koskaan aikaisemmin ole ollut tällaisia vatsakipuja muuten kuin kuukautisten aikaan (juuri ennen). Ettei sitten olisi syytä käydä lääkärissä :-/
Tänään alkoi oikein kunnolla sellaiset kuukautiskivun oloiset, ja monta kertaa tuntui että nyt ne alkaa (vaikkei niiden edes kuulu alkaa).
Ekaa raskautta meni 2,5kk ilman että tiesin edes olevani raskaana, joten vertailukohtia ei paljon ole...
ihan karseat kivut! Pientä tiputtelua on nyt 2 vkoa sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ja nää kivut, mutta mitään suurempaa vuotoa ei näy...
kuulunut. Keskiviikkona tein raskaustestin ja se oli nega. Aamusin hieman huono-olo muttei voi pahoinvoinniksi sanoa. Ensi viikolla teen uuden testin jos menkat ei sitä ennen ala.
mä kärsin nyt näitä kipuja ja elän toivossa että ei nyt vaan ensi maanantain testi näyttäisi sitten plussaa. Toisaalta en kovin paljon uskalla toivoa ettei tule pettymyksiä.. ja jos nää kivut jatkuu, niin sitten kyllä lääkäriin, kun ei ole ennen tällaista ollut...
niin että olin ihan varma että kuukautiset alkavat ihan just, ja otin jopa särkylääkettä. Maha kipee, selkää jomotti, rinnat kipeet. Eli kaikki oireet oli, vaan eipä kuukautiset tullutkaan. Olin raskaana.... Eli toivoa on
Tsemppiä:)