Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Meidän uusien naapureiden mies on gynekologi! Hän lupasi eilisissä grillijuhlissa tehdä

Vierailija
09.06.2007 |

mulle ilmaisen sisätutkimuksen joka vuosi! Vähän emmin aluksi, mutta hitsi, yksityiset gynet on niin kalliita joten miksi ei? Mitä olette mieltä? Ihan hänen praktiikallaan kävisin toki, mutta hän ei laskuttais.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin soittaa sähkökitaraa ilmaseks koko talolle! On joku oma sävellys, yleensä soittaa klassikoita. Pankaas paremmaks.

Vierailija
22/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis vittuun mä jäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulavat ilmaiseksi vuorokaudet ympari... eika ole viela tarvinut takkikauppaan lahtea, kun ne kay joka syksy ja kevat esittelemassa uutta mallistoa. katevia nama naapurit!

Vierailija
24/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies opiskelee gyneksi ja mua vähän ketuttaa, kun sillä on niin paljon noita harjotustöitä. jatkuvasti ramppaa naista ovesta sisään ja miehen pitää niitä sit aina tutkia. niil on semmonen kiintiö, et kun on 100:n naisen värkit tutkittu ni pääsee seuraavalle kurssille. ja osan tenteistä voi kans korvata täl harjottelulla.

Vierailija
25/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole nykyään aika trendikästä, että työttömät tekee vapaaehtoistyötä ilmaiseksi esim. sairaaloissa? Miksi mennä mennä " merta edemmäs kalaan" , kun tutkittavaa riittää pihapiirissäkin?

Vierailija
26/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opinnoissa ja siks pidetään sellasia " partyjä" , johon tulee paljon mimmejä, joiden värkit mies sitten tutkii.

Vierailija
27/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele erottamaan provo ja trolli toisistaan ja maailma pelastuu!

Vierailija
28/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alakerrassa asuva ukkeli polttelee tupakkia niin paljon, että sakea savu tulee meidän asuntoon. Voidaan pistää enemmän rahaa kuukaudessa viinaan, kun ei tarvii röökiä ostaa.

Vierailija
29/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka grillipartyissa lupasi tulla lypsämään äidinmaidot ilmaiseksi ihan käsipelillä.

Vierailija
30/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... putkimies.

Tykkää rassata mun putkia kuntoon aina kun kerkee muilta putkilta. Se osaa vähän sähköhommiakin ja on kova poika puikottaan rasiaan. Mun mies on ihan kiitollinen, se kun on kukkakauppias ja osaa vaan ne sitomiset, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
31/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupasi tulla ottamaan talletuksen mieheltäni viikoittain ja ihan käteisellä.

Vierailija
32/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sen vaimokin vieressä nyökytteli ja sanoi että kaikki heidän tuttavapiirin naiset käy sen miehen luona tutkimuksissa. Ei mua haittais yhtään hoidattaa alapääasioitani sen luona? Miks muita haittaisi? Mun mieskin innostui ideasta mutta se nyt innostuu kaikesta jossa on kyse rahansäästöstä.

ap

Vierailija
33/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin käyn alapääni hoidattamassa tossa naapurissa, vaikkei naapurin äijä ole kuin trukkikuski. ihan pätevä mies silti, et ei ne hienot tittelit aina mitään takaa.

Vierailija
34/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka grillipartyissa lupasi tulla lypsämään äidinmaidot ilmaiseksi ihan käsipelillä.

:D tuliskohan se meilläkin käymään?

Vierailija
35/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla kyllä melkoista akrobatiaa, jos yhtä aikaa toisianne hoitelisitte.

Vierailija:

Mun toinen naapuri on gynis ja toinen on psykiatri. Ne rassaa toistensa päät aina yhtä aikaa niin säästyy aikaa.

Mä en pääse tohon mitenkään mukaan. Se surettaa mua... Keksisikö joku mulle hyvää konstia? Pitäisi ehkä opiskella uusi ammatti, mutta mikä???

Vierailija
36/37 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ammatiltaan ilotyttö ja hoitelee kaikkien miehet ilmaiseksi, niin saadaan me emännät vaikka rauhassa siivota sillä aikaa.

Vierailija
37/37 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika pervolta sedältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan