Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Meidän uusien naapureiden mies on gynekologi! Hän lupasi eilisissä grillijuhlissa tehdä

Vierailija
09.06.2007 |

mulle ilmaisen sisätutkimuksen joka vuosi! Vähän emmin aluksi, mutta hitsi, yksityiset gynet on niin kalliita joten miksi ei? Mitä olette mieltä? Ihan hänen praktiikallaan kävisin toki, mutta hän ei laskuttais.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsägä

Vierailija
2/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ehdottele tuollaisia uusille tuttavuuksille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alakerrassa ilmenee jotain kremppaa, niin voit käydä vilauttamassa naapurille. Olen ihan kade, meil on alakerran naapurissa vaan hoitsu ja sellanen tympee tapaus. Ei kerran suostunu tuleen hoitamaan meiän lasta, vaikka sillä oli karsea nuha. Nukkui keskellä päivää - oli mukamas väsyny yövuorosta. Olen sen jälkeen huolehtinut, ettei meillä ole hiljasta hetkeä päivisin, jottei laiska hoitsu voi maata keskellä päivää oikosenaan.

Vierailija
4/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kukaan ei ehdottele tuollaisia uusille tuttavuuksille..

Vierailija
5/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi tarkistaa lantionpohjalihasten puristusvoiman, limakalvojen kostumisen ym.

Vierailija
6/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän pihapiirin miesten alapäävaivat. Musta on hienoa, et naapurit auttaa toisiaan.

Vierailija
7/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meiän pihapiirin miesten alapäävaivat. Musta on hienoa, et naapurit auttaa toisiaan.

Vierailija
8/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaimokin vieressä nyökytteli ja sanoi että kaikki heidän tuttavapiirin naiset käy sen miehen luona tutkimuksissa. Ei mua haittais yhtään hoidattaa alapääasioitani sen luona? Miks muita haittaisi? Mun mieskin innostui ideasta mutta se nyt innostuu kaikesta jossa on kyse rahansäästöstä.

ap

Vierailija
9/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mieskin innostui ideasta mutta se nyt innostuu kaikesta jossa on kyse rahansäästöstä.

ap

Vierailija
10/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meillä on naapurit, joista ei ole mitään iloa tai säästöä?

Vierailija
11/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sen vaimokin vieressä nyökytteli ja sanoi että kaikki heidän tuttavapiirin naiset käy sen miehen luona tutkimuksissa. Ei mua haittais yhtään hoidattaa alapääasioitani sen luona? Miks muita haittaisi? Mun mieskin innostui ideasta mutta se nyt innostuu kaikesta jossa on kyse rahansäästöstä.

ap

Vierailija
12/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla hyvät tulot sillä kun kaikki tutut ja kissan kaimatkin käy persettä näyttämässä ilmatteeksi.

Vierailija
13/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapää kuin meille muille. Se on vaan niinku alapää.

Vierailija
14/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä gyneistä tulee varmaan homoja lopulta.

Vierailija
15/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on gyne ja nainen urologi. Näppärästi naapurin mies hoitaa mun alapään ja samalla naapurin rouva rassaa miehenikin alapään. Kätsyy.

Vierailija
16/37 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä olen jatkuvasti työttömyysuhan alla. Meinaan ehkä ottaa hatkat paskasta duunistani, silloin naapurin ukko joutuu laittaa mut karenssiin...

Vierailija
17/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse tohon mitenkään mukaan. Se surettaa mua... Keksisikö joku mulle hyvää konstia? Pitäisi ehkä opiskella uusi ammatti, mutta mikä???

Vierailija
18/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidän naapuri on työtön. *huokaa*

voisko se siitä huolimatta vilkaista sun alapäätä. Työttömällähän aikaakin riittää.

Vierailija
19/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla kyllä melkoista akrobatiaa, jos yhtä aikaa toisianne hoitelisitte.

Vierailija:

Mun toinen naapuri on gynis ja toinen on psykiatri. Ne rassaa toistensa päät aina yhtä aikaa niin säästyy aikaa.

Mä en pääse tohon mitenkään mukaan. Se surettaa mua... Keksisikö joku mulle hyvää konstia? Pitäisi ehkä opiskella uusi ammatti, mutta mikä???

Vierailija
20/37 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä usko, että gynelle alapää on sellanen

alapää kuin meille muille. Se on vaan niinku alapää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi