Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En matkusta enää kuin Eu-maihin!

Vierailija
09.06.2007 |

Ja ensisijaisesti suomeen! Olin ihan järkyttynyt Bulgariasta, mitenhän hermo kestäisi esim. Thaimaan jossa on lapsiinsekaantujia jne.

Kertokaa maita mihin ette enää matkusta!

Bulgaariaan en syystä, että kaikessa yritettiin kusettaa sekä miehelleni annettiin tyrmäystippoja ja ei puhuttu englantia. Poliisia ei saatu paikalle jne.

VARMASTI on monella hyviä kokemuksia Bulgariasta, mutta meillä näin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, moni on kotiinkin kuollut ;D

Vierailija
2/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille kävi niin, että poliisi sakotti niitä jostain rikkeestä jota ne ei ollu tehny ja sakko piti maksaa heti siinä paikalla. Kavereista tuntui, että ne suoraan sanottuna ryöstetiiin. Tästä on jo pari vuotta aikaa, mutta vieläkin inhottaa ajatus lähteä Tallinnaan, jos poliisiakin saa pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan on edelleenkin sotilasdiktatuuri jossa demokratiasta ei ole tietoakaan. Hotellit, ravintolat, baarit ym. on hyvin pitkälti rikollisjengien omistuksessa jotka pyörittävät mm. tyttökauppaa. Thaimaan hallitus ei tee mitään maan koillisosien olojen parantamiseksi koska tyttökauppa tuo hyvin rahaa. Nyt köyhillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin mennä prostituoiduksi ja hankkia sillä tavalla tuloja köyhille sukulaisilleen. Myös Etelä-Thaimaan ihmisoikeustilanne on järkyttävä.

Asioita jotka eivät näy ehkä tavallisen matkailijan silmiin niin hyvin, mutta paikallisten kannalta tilanne järkyttävä. Thaimaassa on myös jatkuvasti terrorisolujen toimintaa ja suuri isku on vain ajan kysymys.

Vierailija
4/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole pakko ostaa. Itse menen aina paikallisesta niiin eivät yritä edes vittuilla.

Vierailija
5/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, on Eu maa mutta sinne en enää matkusta, puistattaa vieläkin!

Kotiin voi kuolla ja toivottavasti joskus niin kuolenkin, mutta jos pitää rikoksen uhriksi joutua niin mielellään maassa jossa asialle voidaan tehdä jotain (tai pääsee edes lääkäriin). Onneksi saimme lennon kotiin suht heti tapahtuman jälkeen!

ap

Vierailija
6/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sain miehen talutettua pois.

VINKKI, älä anna kenenkään avata pulloasi valmiiksi!

ap

Vierailija
7/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä oli vyölaukut mukana, ettei sentään rahoja viety?

Olen matkustellut monessa eri maassa, turistirysissä ja kaupungeissa. IKINÄ ei ole mitään ikävää tapahtunut.

Se on niin paljon omasta olemuksesta ja käytöksestä kiinni. Maalaisjärkeä saa käyttää! Missään ei kannata jättää lasia vartioimatta!!!

Vierailija
8/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan oleta, että jos ravintolassa tuodaan pullo niin siinä on jotain tyrmäystippoja. Ymmärrän apta hyvin. Vaikka itse vietin hyvän loman Bulgariassa niin tuollaisten kokemusten jälkeen vihaa varmasti koko maata ja pitkään.

Vierailija:

Kai teillä oli vyölaukut mukana, ettei sentään rahoja viety?

Olen matkustellut monessa eri maassa, turistirysissä ja kaupungeissa. IKINÄ ei ole mitään ikävää tapahtunut.

Se on niin paljon omasta olemuksesta ja käytöksestä kiinni. Maalaisjärkeä saa käyttää! Missään ei kannata jättää lasia vartioimatta!!!

Vierailija
9/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. Ok, sulle ei ole koskaan tapahtunut mitään ikävää, HIENOA!,mutta saatko tuosta vittuilusta mulle nyt jotain kiksejä?

Ei sun kuule tarvitse matkustaa kun omassa päässäsi sitten, lääniä (tyhjää) tuntuu riittävän)!

Mutta onhan se huomattu täällä ennenkin la ilta niin akoilla on hermo tiukalla kun se ukko on tuhlaamassa niitä viimeisiä euroja lähibaarissa ja itsellä ei ollut varaa ostaa kun perhekossu ja nyt se on näköjään jo puolivälissä...

Haistakaa paska ja silmäåtippoja vaan teille ens reissulla!

Vierailija
10/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kamala tilanne!

ap

Vierailija
11/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän voi olla vaikka mitä myrkkyjä.

Vierailija
12/12 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yritettiin vuosia sitten ryöstää kotoisassa Tallinnassa, keskellä päivää, keskellä kaupunkia, täysissä ruumiin ja hengen voimissa - viisi nuorta miestä kävi kimppuun, eikä kukaan tullut apuun. Meni maku naapurimatkailusta - ehkä lopullisestikin.

Bulgariassa sitä paitsi huijaaminen on niin yleistä ja rankkaa, etteivät serbialaisetkaan ystäväni mielellään Bulgariaan matkustele, vaikka vähemmän sinisilmäisiä ovatkin kuin useimmat suomalaisista ja ymmärtävät paikallista kieltäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme