Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vi*tu tota miestä!!!!!!

Vierailija
08.06.2007 |

On töissä puolustusvoimilla, arkipäivät kaukana siellä ja minä kotona lasten kanssa. Onneksi sentään on lähes joka viikonloppu vapaata.

Järjestelen synttäreitä sunnuntaiksi esikoiselle, mies tuli varuskunnasta kotiin illalla, vain ilmoittaakseen että menee katsomaan jotain työkeikkaa! Siis mitä?! Missä välissä voi tehdä töitä kotipaikkakunnalla kun on arkipäivät poissa? No tietty viikonloppuisin!

Eli minä ja lapset ei nähdä jatkossa miestä kovinkaan usein, viikonlopusta yksi päivä menee töissä ja joka toinen sunnuntai käy leikkaamassa isovanhempiensa nurtsin (kesto min. 4h + matkat yht.2h, eli koko päivä menee).

Mutta on mulla sentään TUNNOLLINEN mies. Tekee töitä ja tykkääkin tehdä, hoitaa isovanhempiaan kun miehen äiti ei ehdi. Voi että mä oon onnellinen, puhumattakaan LAPSISTA!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo armeija hommat oikein perheellisille sovi. Näin sanoi minulle yksi kouluttuja kun mieheni oli vuoden intissä ja häntä käytiin lapsen kanssa välillä moikkaamassa. Kouluttaja oli juuri mennyt naimisiin.

Vierailija
2/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että anna sen nurmikon kasvaa ja keskity lasten kasvuun ja kehitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaa nyt sitä unelmaansa, minun ja lasten kustannuksella.

Alan tulla katkeraksi, sitä en halunnut.

Ap

Vierailija
4/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs vielä uskoas menetä, jos on pv:llä töissä niin niillähän on se kolmen viikon tuntijakso ja jos ne tunnit uhkaa mennä yli niin tulee vapaapäiviä joten miehelläsi on varmasti vapaata viikollakin.

Eri asia on jos miehesi on " oikea sotilas" ja tekee töitä koko ajan, myös vapaalla...

Vierailija
5/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äläs vielä uskoas menetä, jos on pv:llä töissä niin niillähän on se kolmen viikon tuntijakso ja jos ne tunnit uhkaa mennä yli niin tulee vapaapäiviä joten miehelläsi on varmasti vapaata viikollakin.

Eri asia on jos miehesi on " oikea sotilas" ja tekee töitä koko ajan, myös vapaalla...

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat.. On EU:n nopean toiminnan joukoissa. Nyt on puolisen vuotta koulutusta, sitten puolisen vuotta valmiusaikaa.

Tämä homma mitä meni katsomaan liittyy hänen varsinaiseen siviiliammattiinsa. Tekee siis niitä hommia viikonloppuisin kun on " vapaalla" puolustusvoimilta.

Vierailija
6/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna nyt miehen toteuttaa sitä unelmaa.

Mutta sanot sille että ne nurmikot saa jäädä. Kyllä perheellekkin pitää löytyä aikaa, tai kohta ei ole enää perhettä odottamassa

Vierailija
7/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vähän oudolta, että joku viitsii joka viikko matkustaa noin pitkän matkan leikkaamaan jotain nurmikkoa...

kyllähän vanhuksia pitää auttaa, mutta eikö joku lähempänä asuva voisi sitä nurmikkoa leikata?

onko se mies sitten varmasti nurmikkoa leikkaamassa?

Vierailija
8/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuulostaa vähän oudolta, että joku viitsii joka viikko matkustaa noin pitkän matkan leikkaamaan jotain nurmikkoa...

kyllähän vanhuksia pitää auttaa, mutta eikö joku lähempänä asuva voisi sitä nurmikkoa leikata?

onko se mies sitten varmasti nurmikkoa leikkaamassa?

On varmasti leikkaamassa nurtsia, ollaan yleensä lasten kanssa mukana. Mutta onko se jotain perheaikaa kun mies leikkaa nurtsia minä juoksen lasten perässä ja jutskaan miehen isoäidin kanssa?

Onhan se niinkin että vanhuksia pitää auttaa mutta miksi juuri sen pitää auttaa jolla ei ole aikaa?! KAIKKI muu on tärkeämpää kuin minä ja lapset.

Ja minä annan miehen toteuttaa unelmaansa, sekään vain ei tunnu riittävän!

Mikä riittää!?

Vierailija
9/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko ketään muuta, jota voisitte pyytää leikkaamaan?

ymmärrän kyllä että vituttaa. Eikö mies voisi lopettaa sitä hommaa jota tekee viikonloppuna toisen päivän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä