Paris Hilton joutuu takaisin vankilaan!!!
Kommentit (19)
olen jenkkien sivuilta lukenut. Toki saa olla omassa rauhassaan, mutta kova on peti ja kylmä on pönttö :)
Vois kuvitella että siellä on isukki hieman yrittänyt lahjoa tuomareita sun muista naruista vedellä tyttärensä puolesta.
Hienoa jos joutuu tuomionsa istumaan, eipä tuo hänen elämäänsä kaada kuitenkaan. Pappa betalar.
mihin koko Parisin perhepiiri on systemaattisesti syyllistynyt neiti itse mukaanlukien.
Aivan oikein, että joutuu telkien taakse, jos kerran " tavalliset tallaajatkin" saman rikoksen tehtyään joutuvat.
Minua jo pännikin, kun mokoma täysin TURHA tyhjäntoimittajabimbo pääsi taas rahan voimalla, kuin koira veräjästä, vaikka on autollaan törttöillyt törkeästi ja näin vaarantanut muiden ihmisten hengen.
Toivottavasti pysyy nyt siellä vankilassa. Hyvää se sellaiselle lellikille vaan tekee...
Joku paikallinen " seriffi" oli väärin perustein vapauttanut (lahjottu...?) ja päästänyt kotiarestiin. Alunperin vankilatuomion antanut tuomari kun kuuli tämän, niin veti herneen nenään. Ja nyt siis nti Hilton passitettiin suoraan vankilaan, kulkematta lähtöruudun kautta... :)
ei täällä ketään sellaisesta vankilaan laiteta...!??
jenkeissä lainsäädäntö kohdillaan
Ja rikkonut tuomarin asettamaa ajokieltoa (vieläpä rattijuoppona ?).
nti Hilton ei saa tahtoaan läpi. Ei auta puhe, jalan polkeminen, raha tai " äiti, äiti" huudot. Ilmankos ottaa mentaalisesti koville!
sehän se fyysinen syy on. alkaa vieroitusoireet iskeä päälle
Vierailija:
check http: // www. tmz. com/
vrt. esim ne naurettavat oikeuskeissit
Taitaa tosiaan kuumat ja kylmät aallot puskea päälle, kun ei saa päivittäistä annostaan " nautintoaineita" ..
kun polliisi oli raahannut oikeuden edestä takaisin kohti selliä..
Siis mikä lapsi (26-v...)!!!