Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaako Crocsit pienen jalat?

08.06.2007 |

Meillä kotona viipeltää kaksi lasta (1,5 ja 3,5 v.) edes takas sisään ulos. Melskaavat pihalla ja sotkevat vaatteet ja kengät - ihan kuten kaikki lapset varmaan tämän ikäisinä. Hankin molemmille keväällä Crocsit rantakengiksi, mutta nyt eivät halua muita enää käyttääkään. Itse olen tyytyväinen, kun osaavat kengät laittaa itse ja kengät saa pestyä kätevästi hanan alla. Kaapissa siis löytyisi molemmille tuliterät ja tukevat sandaalitkin, mutta niiden käyttö on rajoittunut kauppa- tai kyläreissuille.

Pitkän alustuksen jälkeen kysymys siis kuuluu: miten käy lasten jalkojen, jos tallaavat näillä kengillä käytännössä koko kesän? Ehkä en itse ole niinkään huolestunut tuosta vanhemmasta, mutta alle 2-vuotiaalle tuntuisi olevan ehdottomasti paremmat kunnon tukevat kengät.

Kommentteja!

t. Jogu

http://www.crocs.com

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki maalaisjärjellä ajatellen tukeva nahkasandaali

olisi parempi vaihtoehto kuin muovinen Crocs. Jos Crocseja

käyttää silloin tällöin, niistä ei varmasti ole haittaa, mutta

jatkuvaan käyttöön en itse laittaisi niitä alle 3 vuotiaalle.

Miten olisi, jos lapset juosisivat edes-takaisin sisään ja ulos

ilman kenkiä? Meillä lapset ovat aina ilman kenkiä kesäisin

kotipihalla, jossa ei ole lasinsiruja tai muuta vaarallista.

Avojaloin kulkeminen on lapsen jalalle todella kehittävää.

Jogu:

Pitkän alustuksen jälkeen kysymys siis kuuluu: miten käy lasten jalkojen, jos tallaavat näillä kengillä käytännössä koko kesän? Ehkä en itse ole niinkään huolestunut tuosta vanhemmasta, mutta alle 2-vuotiaalle tuntuisi olevan ehdottomasti paremmat kunnon tukevat kengät.

Vierailija
2/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä markkinoidaan anatomisina kenkinä ( mitä ne ovatkin ). Olet hankkinut lapsillesi loistokengät, älä suotta murehdi! Eivät varmasti hankaa, eivätkä mene linttaan. Materiaali reagoi jalan lämmön kanssa ja vaikka näyttävät jotenkin " epätukevilta " , ovat älyttömän tulevat ja napakat jalassa. Eri asia on sitten nuo kaikki väärennökset, ne ovat muovia ja hiostavat.

Ostin itselleni kyseiset jalkineet työkengiksi ja ovat aivan loistavat!

Minsku ( joka harkitsee kyseisiä kenkiä omille lapsilleen )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelisin, että tässäkin on kyse kengän lestistä. Mun mielestäni kyseiset kengät ovat tosi leveät ja kun pojalla on kapea jalka niin ei tule mieleenkään ostaa näitä " muotijalkineita" hänelle jokapäiväiseen käyttöön.

Hauskoja ovat, se täytyy sanoa :)

Vierailija
4/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Crocsien materiaali on patentoitua CrosliteTM materiaalia, jossa on Patented Closed Cell Resin (PCCR) -käsittely, joka lämpenee ja pehmenee ruumiinlämmön mukaan ja tätä kautta kenkä muovautuu jalan mukaisesti."

Mitähän tuo materiaali on käytännössä? Nahkaa se ei ole,

eikä puuta, tuskin metalliakaan... :)

Yllä oleva kommentti siitä, että Crocsin lesti ei välttämättä ole

paras mahdollinen pikkuiselle kävelijälle on minusta hyvä!

Toki isommalle lapselle, puhumattakaan aikuisesta, Crocs

voi olla jalassa todella mukava jatkuvassakin käytössä,

mutta pienempi lapsi tarvitsee kuitenkin vielä tukea jalalleen.

Crocsin kantapäässähän ei ole kuin ohut remmi.

Hauskaa, että talvella putki-Kuomat saavat kaikkien haukut, ja

nyt Crocs on niin hyvä jalalle... :)

Vierailija
5/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt myös, että hyvät ovat jalalle ja kun niin näppärästi jalkaan menee, niin pitäköön mun puolesta koko kesän! Sadesäällä on tytöllä on lenkkarit, muuten crocsit (aidot). Isoveli ei ole innostunut jostain syystä niitä pitämään, vaikka ne hällekin hankittiin. Itse olen ihastunut niihin myös ja ovat leppoisat työkengät. :-)

Vierailija
6/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin asiassa päde se vanha totuus, että paras on, jos on useita erilaisia kenkiä ja ollaan mahdollisimman paljon avojaloin. Näin jalka saa monipuolista jumppaa.

Itse en pitäisi ainoina kenkinä lapsilla Crocseja, en aitoja tai niiden kopioita. Eivät ole minusta " oikeat kengät" vaan sopivat ennemmin rantakäyttöön kuin jatkuvasti.