Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuutta ilmassa - uusi palstalainen esittäytyy

08.06.2007 |

Hei vaan kaikki... Täällä yksi varovainen " ekakertalainen" , laskurin mukaan la olisi 31.1. Jotenkin on yht' äkkiä tullut sellainen olo, että entä jos tämä raskaus olikin tässä... Siskolla meni vuosia sitten kesken ja alkio/sikiö ei tullut itsestään ulos vaan piti tehdä kaavinta. Pelko iski, että näinköhän minullekin. Itse raskaus tuli vähän yllätyksenä, muutama viikko sitten ihmettelin kipeitä nännejä ja tässä kun ei alkanut menkkoja kuulumaan (toiset menkat pillerien lopettamisen jälkeen), testasin maanantaina ja selvä plussa tuli. Sittenhän se olo yhtäkkiä muka olikin niin " raskas" :) mahaa nipisteli ja turvotti ihan vietävästi. Nyt ei pariin päivään ole ollut oikein mitään... Ei okseta, ei väsytä. Tosin äitini on ollut meitä odottaessaan vissiin aika " oireeton" ...

- Yksin pohdiskelee Tolleroinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa en enää kyennyt odottamaan np-ultraankaan asti vaan käytiin alku-ultrassa =) Mies sano fikusti kun mulla meinas mennä vaan stressailun puolelle että " nautitaan nyt ja ollaan onnellisia ja jos joku menee vikaan surran sitten" Ja onhan toi niin totta!!! Nyt on ihana olla raskaana ja kasvatella masua, miks tuhlata se muerehtimiseen (helpommin sanottu kuin tehty joo ;) mutta kyllä mua jotenki helpotti kun mies anto tavallaan luvan olla murehtimatta. Itellä kun ehkä olo oli vähän että eihän sitä voi täysin rinnoin nauttia..johan se se varmasti menee kesken jos niin tekee.

Mutta tsemppiä ja tarrasukkia ja oikein paljon onnea ekaan odotukseen!! Eka kerta on niin ihana ja ikimuistoinen =)

Hippuskainen ja masu 15+4

Vierailija
2/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hipsukkaiselle... toivotaan että hyvin menee. Tuntuu siltä, että ei uskalla ajatellakaan olevansa raskaana, jos jotain on mennyt jo mönkään ja karu totuus paljastuu myöhemmin. Noh, yritetään iloita ja toivotaan parasta :)

Alunperin tässä piti kysellä noista raskausoireista; kaikenlaisista jutuista kun on lukenut että voi oksettaa/etoa, väsyttää, tissejä aristaa ynnä muuta. Mulla on nyt iltapäivisin ollut vähän ällö olo, nännit oli tosiaan aikaisemmin tosi arat mutta nyt ei mitään. Tosipienirintainen kun olen, en ole kyllä huomannut mitään turvotuksen tapaistakaan... Onko paljonkin odottajia, joilla ei näitä tuntemuksia ole?

- Tolleroinen -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Kiitos Hippuskaiselle, ei Hipsukkaiselle :)

Vierailija
4/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Tammitenavien ketjuun, siellä me tammikuussa synnyttävät jaamme ilomme ja surumme.

Ja onneksi olkoon!!!!=)