Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkki tukivyöstä..

25.05.2006 |

Eikö huvittaisi maksaa tukivyöstä n.40¿, tässä vinkki sivulle

www.pompoli.net siellä tukivyöt 13.50¿ ja kuullemma toimii,

tilasin juuri itselleni sellaisen. =)

Vähän tulee halvemmaksi =)

rottahilarius 21+

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jo käyttänyt tätä? Toimiiko se? eli pysyykö ok päällä ja tuntuuko että tukee?

Vierailija
2/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa käytettynä tuolta kirpparipuolelta ja myydä taas eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa neuvolasta lähetteen terveyskeskuksen apuvälineyksikköön, josta saa sitten käydä lainaamassa itselleen sopivan.. siis vinkkinä jos ei halua omaa ostaa :)

Vierailija
4/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyseisen tukivyön Lasten messuilta kuun alussa. Minulla ei ainakaan toiminut vaan rullautui selkään.

Vierailija
5/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskaudessa oli sellanen jossa leveä joustin meni vatsan alta ja massun päälle nousi ohuemi mikrokuitukangas,tää oli tarrakiinnitteilen eli sen sai juuri niin napakalle kuin halus.

verraten nyt tähän ko tuotteeseen,niin onhan se tyhjää parempi mutten usko että siitä kovasti on apua jos maha kovin suureksi kasvaa,nyt se on ihan ok,mulla viikot 24+

Piheyksissä ostin tuon nytte.Kyllä se ihan hyvä päällä on ja voihan se olla että kesällä hengittävämpikin,katsotaan nyt

Vähän makuasia,itse tykkään kun tulee mahan päölle,niitähän on sellasiikin jotka vaan asetellaan alavatsalle

Vierailija
6/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertyykö se etupuoli selkäpuolelle vai miten?

Mulla on nyt todella supistusherkkä kohtu, enkä voi Anitaa tai muuta " kovaa" ja kohtua painavaa pantaa käyttää sen takia. Onko tämä yhtä kova eli puristava?

Jessus, laitoin kaupunkireissulle Anitani päälle, ja vatsaan alkoi koskea niin paljon, että luulin päätyväni polille ennenaikaisen synnytyksen takia. En tajua, mikä sen kovan kivun aiheutti, kohtu oli jatkuvassa supistustilassa. Todella pelottava kokemus, ja mies pelästyi niin, että nakkasi tukivyöni roskiin. Ei ollut ekassa raskaudessa tällaista ongelmaa.

Vierailija
7/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko käyttää, ellen sitten runttaa mahan tueksi tyynyä tai peittoa...ja usein varsinkin tyyny painaa liikaa ja on liian iso. Tukivyö on siis mulla käytössä päivin ja öin..

tuntuu, että maha oikein roikkuu muuten ilmassa, kun kyljellään nukkuu..

sitruska rv 33+