Satuhäät (YLE) tänään 12.3. klo 21.00
Johanna Merjomaa ja Kim Grönberg ovat tunteneet alle vuoden sanoessaan tahdon. Kaikki eivät aluksi suhtaudu myönteisesti parin avioliittoon, mutta lopulta kaikki on hyvin...
Kommentit (67)
joka ei suhtaudu yhtä myötämielisesti parin avioitumiseen?
Heti ekaks tulee mieleen pariskunnan edelliset suhteet.
mutta itse ymmärrän sanonnan "kaikki eivät suhtaudu" että vaikka vain yksi suhtautuu nurkinkurisesti. Tällöin kaikki eivät suhtaudu myötämielisesti. Ei tarvita useamman ihmisen joukkoa tämän toteutumiseen.
Mies ilmeisesti varakas-- nainen vähän köyhempi tapaus??
Mies ilmeisesti varakas-- nainen vähän köyhempi tapaus??
Vierailija - 12.03.12 06:29 (ID 14461708)
mutta mulle tuli vaan niin elavasti mieleen sen arsyttavan selostajan aani kun se on ensin kertonut etta sulhasen hankala aiti on kuollut onnettomuudessa, ja sitten lisaa sen jokaviikkoisen 'Ja vihdoin kaikki on hyvin'...
mutta mulle tuli vaan niin elavasti mieleen sen arsyttavan selostajan aani kun se on ensin kertonut etta sulhasen hankala aiti on kuollut onnettomuudessa, ja sitten lisaa sen jokaviikkoisen 'Ja vihdoin kaikki on hyvin'...
Hirveet tupakkahampaat! :(( Ei ihan ekaks tulisi mieleen, että on terveydenhoitaja ammatiltaan!!
olla noin kamalat hampaat?
Voiko pelkkä tupakointi aiheuttaa tuon?!?
Ihan kiitettävät viiltelyarvet morsiamen kädessä.
Jotenkin tosi suttusen näköinen toi nainen.. :/
Paitti että mulla on hyvät hampaat.
Oikein ittensä näkösiä. Ei mitään prinsessa ja prinssi teeskentelyä.
Ja yleensä ne suhteet kestää pisimpään, mistä muut sanoo ettei tule onnistumaan.
miksi toi punainen puska,puuhka mikälie kaulassa..en ikinä nähny kenenkään pitävän häissä tuollaista?
mutta kuolee sitten kolarissa. Eli ei ole enää pilviä.
Oliko tää kolari joskus syksyllä?
mutta en ymmärrä tuota kauheeta kiroilua, ketjupolttamista ym. kun sitä kaikkeam kuvataan valtakunnanverkkoon!! Morsiammella oli koko ajan natsa suussa ja todella ruman näköistä.
lapset olivat suloisia! Mutta en yhtään ihmettele, ettei sulhasen vanhemmat oikein tuulettaneet vaimovalintaa.. Oikein kunnon vanhanliiton wt..
miksi toi punainen puska,puuhka mikälie kaulassa..en ikinä nähny kenenkään pitävän häissä tuollaista?
Mitä väliä viiltelyjäljillä, hampailla ja muulla, kun vaikuttivat erittäin hauskoilta tyypeiltä ja häätkin olivat kivat.
P.S. "Viiltelyjäljet" voivat tulla myös esimerkiksi auto-onnettomuudessa.
Lehdessä oli joskus juttu.