Apua! Peräpukama tai kasvain peräaukossa???
Pari päivää kipeä takapuoleni tai siis peräaukon seutu sai minut tutkimaan alapäätäni tarkemmin. Huomasin peilin kautta, että peräaukon suulla on sellainen patti. Voiko tuo olla peräpukama tai kasvain?? Olen ihan paniikissa, ja tietysti minun piti huomata tämä juuri nyt perjantaina, viikonloppua vasten.. Pitää siis odottaa maanantaihin että saisin varata lääkäriajan. Miltä ne peräpukamat tai kasvain näyttävät? Voi tieysti olla vain joku patti joka menee iteksiään pois, ehkä peräaukon seutu on vähän ärtynyt kun pyöräilen töihin ja takaisin päivittäin. Työni on seisoma/kävelytyötä ja lapsen kanssa tulee käveltyä, joten ei kyllä pitäisi olla liiasta istumisesta tms.. Auttakaa mua!
Kommentit (3)
Ei sen takia tarvitse lääkäriin mennä. Menee todennäköisesti itsestään ohi viikossa ja jos vaivaa, niin käy ostamassa apteekista peräpukamavoidetta. Huolehdi siitä, että kakkasi on pehmeää.
Mulla onkin kakka monesti vähän kovana, vaikka syön kuitua runsaasti. Täytyypä tarkkailla ruokavaliota.. Jos ei viikossa tapahdu muutosta menen kyllä lääkäriin..
vedän peräaukkoa sisäänpäin.. ap