Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Min kaveri pitaa pian 4v poikaansa " vauvana" . Pojan hiuksia ei ole koskaan leikattu, on pitkaa " vauvakiharaa" Pojan autonistuin on etupenkilla selka menosuuntaan. Aiti ostaa pojall

Vierailija
08.06.2007 |

e melko pienille tarkoitettuja leluja. Äiti pukee, riisuu pojan, usein syöttääkin. Poika on ihan normaalisti kehittynyt, eikä tarvitsisi apua kaikessa. Poika on ainoa lapsi, äiti on yh. Nää asiat huomaa, kun olen saman ikäisen poikani kanssa heidän kanssaan. Mun poika sanoo aina ko. pojasta, että hän on vauva. Koitan selittää, että te olette saman ikäiset, mutta meen opoika vaan sanoo, että kaveri on vauva, ei osaa leikkiä ja touhuta. Jotenkin ei ole aina kivaa olla heidän kanssaan tekemisissä. Tämä äiti soittelee usein ja järjestää kaikkea menoja, mutta joku välillä mättää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään mikään noista kuvaamistasi yksinään ole ihmeellistä, ja juu, mäkin autan joskus kohta 4-vuotiasta pukemaan jos siltä tuntuu, ja joo, periaatteessa 4-vuotiasta kai suositellaankin auton istuimeen juuri noin, mutta luulen, että ymmärrän pointtisi...

Kurjaa siis, jos äiti joka asiassa kohtelee lastaan kuin vauvaa =( Käykö lapsi jossain kerhossa, tarhassa tms? Olisi varmaan hyväksi. En usko, että toi ainakaan on lapselle hyväks.

Vierailija
2/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteessahan noista jutuista mikään ei ole mitenkään huonoja asioita. Mutta jos ap:n havainnoimat asiat ovat sitä miksi hän on ne tulkinnut, niin on kyllä surullista, kun lapsen ei anneta kasvaa isoksi. Se on todellakin lapselta pois, sillä hän ei pääse iloitsemaan omasta kehittymisestään, joka siis oikeasti on lapselle suuri ilo ihan jo sinällänsä.

Ja sitten toisaalta tuo voi olla myös vihje siitä, että äiti ei ole aivan sinut elämänsä kanssa, jolloin hän väkisinkin peilaa huonoa oloaan myös lapseen.

Toki on olemassa pahempiakin asioita. Ja viimeistään eskari ja koulumaailma antavat pojalle mahdollisuuden kasvaa. Mutta surullista tuollainen silti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattavaksi, ei mitään kamalaa takatukkaa, pliis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi