Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat häät huomenna ja molemmat lapset kovassa kuumeessa nyt. Mitä ihmettä teen?

Vierailija
08.06.2007 |

Ei kai lapsia häihin voi ottaa...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilla ei olisi illalla enää korkeaa kuumetta, mä ottaisin lapset mukaan huomenna.

Panadolia vaan kovasti. Edes kirkkoon ja juhlapaikalla käymään, sitten voisivat lähteä hoitajan kanssa sairastamaan kotiin.

Vierailija
2/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajoitettuna niin, että vaikutus on juuri alkanut. Saattavat olla reippaina muutaman ekan tunnin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan hälyyttäisin hoitajan, mutta antaisin lapsille kuumetta alentavaa (panadol, isoin mahdollinen annos) n. tuntia ennen seremoniaa. Se kuumetta alentava toimii yleensä hyvin, ja lapsi on pirteä useammankin tunnin. Pääsisivät ainakin kirkkoon ja vastaanotolle vähäksi aikaa. Sitten vain lapset ajoissa takaisin kotiin ja lepäämään (kai nyt joku olisi vienyt lapset juhlapaikalta muutenkin kotiin illalla?).

Tänään pelkkää lepoa ja hyvät yöunet, niin kuume saattaa olla taittunut muutenkin jo huomiseksi. Sitten vaan sitä lääkettä. Ja lapsia kielletään tietysti halailemasta häävieraita tms. etteivät tartuta. Mutta siis kyllä minä voisin vähäksi aikaa viedä lapset kuumeesta huolimatta omiin häihini, silleen rauhakseen olemaan, ei anneta riehua, tanssia ym. Eihän se kirkonpenkissä istuminen ja sitten vastaanotolla vähän aikaa istuminen niin kauhesti sairasta kehoa rasita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän