Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon kahden lapsen äiti: ei ammattia eikä työkokemusta!

Vierailija
07.06.2007 |

Silti koen olevani hyvä äiti lapsilleni ja niin sanovat muutkin! Olemme onnellisia, asumme omassa (pankin) omakotitalossa, mies on vakituisessa työssä ja on iloinen siitä että haluan olla kotona kunnes nuorimmainen on 3v!

Toki olen käynyt peruskoulun ja monia kursseja yms mutta en ole valmistunut mihinkään ammattiin. kotona olo lasten kanssa on ihanaa ja rikasta!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan töitä et kyllä muuten tule saamaan.

Vierailija
2/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en ole ajatellut vielä niin pitkälle, miksei voisi elää tässä hetkessä, tässä mitä nyt on ja nauttia siitä? Ehkä menen joskus kouluun, ehkä perustan oman yrityksen, ehkä minusta tulee muusikko, mistä sen tietää mitä elämä minulle tuo, mitä sillä on minulle annettavana?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella katsoa vähän tulevaisuuteen ellet sitten ole ihan tyytyväinen vaikka siivoajana. Se oli ainoa työ jota ystäväni sai oltuaan 7 vuotta kotona. Hänellä oli vielä kaksi peruskoulupohjaista koulutusta. Mutta kun työkokemusta omaavia hakijoita on niin paljon. Nyt jo muutaman kuukauden työnteon jälkeen hän on ihan loppu. Raskas työ.

Vierailija
4/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mahdollisuutta mennä ruumiilliseen työhön sairauteni vuoksi joten sekin on yksi syy miksi koulut jäivät puolitiehen.

ap

Vierailija
5/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vielä aika, jolloin sinunkin on otettava taloudellinen vastuu lapsistasi. Kun ne siitä vähän kasvavat ja tuet loppuvat ja tuskin yksin mies pystyy tai edes haluaa maksaa kaikkia menoja. Ja kai nyt hyvä ihme oman itsesikin vuoksi haluat sivistää ja kouluttaa itseäsi!!!

Vierailija
6/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken jättäminen vaikuttaa toisiinsa? Kouluta itsesi johonkin ei ruumiilliseen työhön. Mitäs sitten jos mies joskus jättää?

Vierailija
7/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiys opettaa enemmän kuin mikään muu työpaikka tai koulu.

ole ylpeä äitiydestä...

Vierailija
8/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kuitenkaan työpaikan ovet aukea, että kertoo olevansa äiti...

Vierailija
9/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsekin olen jo yli 30v eikä ole ammattia eikä työkokemustakaan kovasti mutta mutta mieheni on " elättänyt" perheemme ja on onnellinen minun kotonaolemisestani. Minulla jäi lukio kesken ja sen jälkeen olin töissä sairaalassa. meillä on 4 lasta, mieheni ei pakota töihin eikä kouluun ja itseasiassa ei se minua kiinnostaisikaan :)

Vierailija
10/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeks tilantees... Miksi ihminen ei välitä itsestään edes sen verran, että kouluttas itsensä ja varmistas siten, että pystyy pitämään itsestään huolta, eikä joutuis elämään kenenkään siivellä.

Vierailija
11/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkin laiska perse, joka ei viitsi eikä uskalla mennä töihin tai kouluttautua.

Vierailija
12/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nykyään työhaastattelijat katso koulutukseltaan pätevintä vaan sellaista joka sopii heidän joukkoon, myös voi olla joku harrastus jonka avulla pääsee töihin..

Vierailija:

eivät kuitenkaan työpaikan ovet aukea, että kertoo olevansa äiti...

Vierailija
13/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta en ole elämässäni saavuttanut ja se tekee minut onnelliseksi ja tulen vain stressaantuneeksi ja vihaiseksi jos joudun ajattelemaan opiskelua tai tulevaisuutta: töitä jne. Niitä kyselijöitä kyllä riittää ja kummastelijoita: vieläkö olet kotona???? Koska menet töihin/kouluun???? Eikös se ole MINUN oma asiani?

ap

Vierailija
14/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" voi aueta jos osaat oikein kertoa mitä äitiys on opettanut sinua ja minkälainen ihminen olet nyt."

Missä maailmassa sä oikein elät!!!?

Vierailija
15/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä muilla ihmetyttää, kun useimmat haluavat töihin, jotta on rahaa ostaa mitä haluaa, matkustella ym.

Lapsesi ovat ilmeisesti aika pieniä. Itselläni esikoinen menee syksyllä kouluun ja nyt eskarivuoden aikana aloin tajuamaan kuinka paljon rahaa koululaisten kanssa menee. On pitänyt ostaa sukset, pyörä, luistimet ym. ja kun lapsi kasvaa on lisää ostettava kaikkea. Vaatteet ja kengätkin kuluu puhki nopeasti eikä niitä enää voi kierrättää pikkuveljille kuten aikaisemmin. Rahasta alkaa olla tiukkaa ja kun toinen lapsemme on kouluiässä niin minun on pakko olla työelämässä, kun emme selviä miehen palkalla.

Itse olen saanut kolme lasta ja lähdin opiskeleen vuosi sitten.