Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Keventajista? Painoa pitaisi saada alas noin 30 kiloa ja aloittaminen on NIIN vaikeaa. Painonvartijoita en enaa halua kokeilla, mutta
07.06.2007 |
itsekuri kaipaa jotain tsemppijuttua/vahtia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Edullinen vaihtoehto ja mun mielestä helppokäyttöinen.