Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oletko ollut vauvan kanssa gynellä? En saa hoitajaa mukaan joten olis pieni pakko mennä 8-kuisen kanssa.
07.06.2007 |
Kommentit (3)
synnytyksen jälkitarkastuksessa kun miehelle tuli yllättävä pakollinen työmeno lyhyellä varoitusajalla :( Lapset olivat kaksostenrattaissa verhon toisella puolella tutkimuksen ajan. Meni ihan ok, mutta ei kyllä mitenkään hieno kokemus ollut - mutta eipä tuo tarkastus muutenkaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poika oli sermin takana tekemässä palapeliä. Ei mitään ongelmaa, noin pienen kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Istui rattaissa, tutkiskeli leluja ja ihmetteli missä ollaan :)