Lue keskustelun säännöt.
Miksi täällä on niin hiljaista??
24.06.2007 |
Eikö täällä todellakaan ole muita mammoja jotka on tylsistyneitä? Mies töissä ja lapsetkin leikkii ärsyttävän nätisti... =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Terve teille. Miten jussi meni? Kiva ku on juttukaveria. Sanokaa jotain ja laittakaa hirveesti uusia alotuksia. Mitä tyhmempiä, sen paremmin ne sopii tänne av:lle =)