Pitäkää kiinni vaunuista bussissa!
Haluaisin vaan muistuttaa kaikkia vaunujen ja rattaiden kanssa busseissa liikkuvia, että pitäkää vaunuista kiinni.
Tänään olin bussilla liikenteessä rattaiden kanssa. Kun bussi äkkiä jarrutti, vieressä olleet tuplarattaat kaatuivat lapseni jalan päälle. No, onneksi ei tullut kolhuja kummempaa, mutta huonomminkin olisi voinut käydä niin omalle lapselleni tai niille kaatuneissa vaunuissa oleille.
Lisäksi kai joku anteeksipyyntö voisi olla ihan kohteliasta tällaisissa tilanteissa. (Tai no, kysy se äiti, et sattuiko pahasti...)
Toki oisi kuskikin voinut hieman tasaisemmin ajella, mutta vaunut ovat kuitenkin aina sen aikuisen vastuulla, joka niitten kanssa on liikenteessä.
Kiitos.
edes huomannut että olimme jumissa vaan meinasi lähteä liikenteeseen, onneksi kaveri oli minua vastassa pysäkillä ja koputteli ikkunaan ja kuski huomasi. Se ei edes pahoitellut tms. No lähti aika nopeasti eteenpäin ja vasta sitten huomasin että rengas oli niin vääntynyt ettei rattaita voinut käyttää ollenkaan.
Soitimme bussiyhtiölle ja he sanoivat että tuokaa rattaat heidän toimistoo tms niin he katsoo vahingot. Siis MEIDÄN olisi tuonkin jälkeen pitänyt vielä viedä rattaat heidän katsottavaksi, he eivät vaivautuneet edes hakemaan niitä. Ylipäätänsä oli aika hassua että halusivat katsoa vahingot, tuossa tilanteessa olisi pitänyt mielestäni vain kiltisti maksaa rattaiden hinta.
Bussikuski oli myöntänyt virheensä eikä seuraavalla kerrallakaan kun hänen kyytiin mentiin pahoitellut asiaa mitenkään. Jos kaverini ei olisi ollut vastassa niin olisin joutunut lähtemään bussin perään, oli meinaa sekunneista se liikkeellelähtö. AINA pitää katsoa että asiakas pääsee tarpeeksi kauas bussista ennenkuin ovet suljetaan
Emme muuten vieneet rattaita heidän katsottavaksi vaan korjasimme ne itse mutta emmepä ole heidän palveluitaan sen jälkeen käyttäneet, vakioasiakas olin ja kuljin joka päivä monta kertaa