Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä UFOista? Ohessa Ylen uutinen.

Vierailija
24.06.2007 |

Englannin kanaalin yllä on havaittu kaksi ufoa.

Havainnon tekivät lentoyhtiö Aurigny Airlinesin lentokoneessa olleet lentäjät ja matkustajat.

Sky News -televisiokanavan haastattelema 50-vuotias lentäjä Ray Bowyer kertoo, että kaksi sikarinmuotoista ufoa lensi Guernseyn saaren yläpuolella. Bowyerin mukaan ufot saattoivat olla jopa puoli kilometriä pitkiä.

Bowyer ei sanojensa mukaan ole koskaan aikaisemmin nähnyt mitään vastaavaa.

Britannian puolustusministeriön nyt jo lakkautetun ufojen tutkimusprojektin entisen johtajan Nick Popen mukaan kyseessä on siinä mielessä aito ufohavainto, että ilmiötä ei ole kyetty vielä selittämään.

Sky News

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //news. bbc. co. uk/2/hi/europe/guernsey/6591365. stm

Vierailija
2/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

makailin yksi yö muutama vuosi sitten unettomana sängyssä. Kirkas talviyö, verhot auki ja katselin ulos. Taivaan poikki lensi nopea kirkas valopallo hieman mutkitellen, siis todella nopealiikkeinen. En tuota sen kummemmin kummastellut, koska olen aina ajatellut ettemme ole yksin tässä maailmankaikkeudessa. Kaksi päivää tämän jälkeen sanomalehdessä kerrottiin useista oudoista valoilmiöistä kaupunkimme päällä ja lähikunnassa, näillä oli useampia silminnäkijöitä.

Ja joku ihmetteli miksei ole kuvia, no kuvia on vaikka kuinka, myös videomateriaalia, eli sen kuin googlettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. suomenufotutkijat. fi/

Vierailija
4/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa esittävät jutun omanaan vaikka se on täysin sama kuin ruotsalaistoimittajan kirjoittama juttu, ainoastaan käännetty suomeksi.

Vierailija:

Tämä oli Ruotsin Expressen-ehdessä jo eilen. Suomessa aina julkaistaan jutut vasta kun ne ensin on julkaistu naapurimaassa. Siinä lehdessä oli tutkakuvakin mukana niistä aluksista. Ja kyllä uskon Ufoihin.

Vierailija
5/29 |
25.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa n. 20 vuotta. Asuimme maalla ja odottelin koulukyytiä. Sitten näin valtavan suuren kolmion joka jotenkin hohti ja lipui kohti taivaanrantaa. Luulin ensin kuuksi... Jotenkin kuparin värinen? Sitten samoihin aikoihin (sinä keväänä) näin myös sikarin muotoisen ilmiön ja se oli samanvärinen kuin tämä edellinen. Kerroin kyllä avoimesti kaikille mutta kukaan muu ei kuullut tai nähnyt näitä. Enkä tiedä vieläkään mitä ne olivat... Siihen aikaan luin paljon juuri avaruudesta, ufoista, parapsykologiaa ym. ym. Se kiinnostus loppui sit siihen!

Vierailija
6/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan maanpäälläkin elämää, joka pystyy elämään olosuhteissa, missä ei kuuluisi minkään pystyä elämään.

Vierailija
7/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli Ruotsin Expressen-ehdessä jo eilen. Suomessa aina julkaistaan jutut vasta kun ne ensin on julkaistu naapurimaassa. Siinä lehdessä oli tutkakuvakin mukana niistä aluksista. Ja kyllä uskon Ufoihin.

Vierailija
8/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ehkä ainakaan paljon yllättyisi jos yhtäkkiä näkisin jonkin tulevaisuuden hahmon. Kai se on mahdollista, että tulevaisuudessa keksitään ihan oikea aikakone jolla päästään meidän päiviimme.

Vierailija
9/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me mitenkään voida olla ainuita eläjiä tässä loputtomassa universumissa.

Vierailija
10/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin paljon muutakin kuin mitä tässä nähdään nyt. Oikeastaan olen iloinen tästä uutisesta, se lisää taas uskoani maailmankaikkeuteen ja elämään omalla tavallaan ;)) Eräs ennustus kävi toteen..

Kiitos, kiitos, kiitos :D

Vierailija
11/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuolla jossain kaukana meidän teknologiamme ulottumattomissa.

Vierailija
12/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Elämä on niin paljon muutakin kuin mitä tässä nähdään nyt. Oikeastaan olen iloinen tästä uutisesta, se lisää taas uskoani maailmankaikkeuteen ja elämään omalla tavallaan ;)) Eräs ennustus kävi toteen..

Kiitos, kiitos, kiitos :D

Vierailija
13/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFO = Unidentified Flying Object eli tunnistamaton lentävä esine. Ennemmin tai myöhemmin suurin osa näistä UFOista tunnistetaan joksikin esim. säähavaintopalloksi. Osa jää arvoitukseksikin..

Vierailija
14/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tämän viime yönä, mutten uskaltautunut edes vastaamaan.

Mua pelottaa UFO jutut.

Syynä tähän on se, että kuulemma pienenä lapsena, alta 2 vuotiaana, katselin ulos keittiön ikkunasta. Asuimme kerrostalon 7. kerroksessa Turun Lausteella.

Oli myöhä kesäilta, valoisaa tai puolivaloisaa vielä. Aloin kuulemma huutaa " kato, kato, kato!" ja mummoni ja äitini juoksivat katsomaan ikkunasta, niin ihmeissäni olin.

Keittiön ikkunasta näkyi kuulemma iso, metallinen " alus" , jossa valoja pohjassa ja sivuilla. Se leijui korkean kallion päällä, joka näkyi ikkunastamme. Yhtäkkiä se nousi ja katosi hurjalla vauhdilla pois.

Äitini yritti kysellä muilta naapureilta näystä, mutta kukaan ei tunnustanut nähneensä mittään erikoista. Jokainen, jolta äiti kysyi, oli vaivaantunut (vaikkei äitikään kertonut mitä itse näki) ja lähtenyt nopeasti " asioilleen" keskeyttäen juttutuokion lyhyeen.

Saman näki siis mummoni, äitini ja minä (vaikken tapausta muistakkaan).

Hyih, mua ainakin pelottaa nää jutut!

Vierailija
15/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo nyt on Sky newsin tieto... eli kandee panna kehyksiinsä.

Vierailija
16/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //news. sky. com/skynews/article/0,,30100-1271821,00. html

Katsokaapa se video, jossa se asiantuntija puhuu.

Vierailija
17/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä osoitteeseen http: //www. yle. fi/uutiset/

Sitten kirjoitat siinä oikeassa reunassa olevaan hakulaatikkoon hakusanaksi vaikkapa news

ja sitten saat listan juttuja, joista ylimmäinen (eiliseltä päivältä) on tuo ap:n kopioima.

Vierailija
18/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. yle. fi/uutiset/haku. php?action=page&id=252893&search=englannin%20kanaalissa

Vierailija
19/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa kuulla.

Minkä takia toisia pelottaa nämä asiat?

Vierailija
20/29 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakohtaista kokemusta. Ai mitäkö pelättävää? Paljonkin. Hyvin paljon. Et halua tietää, enkä minä kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän