Voiko kolmen (pienen) lapsen äiti löytää jostain uuden miehen?
Onko kolmen alle kouluikäisen lapsen äidillä mitään mahdollisuuksia löytää uutta miestä eron jälkeen? Ei huvittaisi viettää vuosia yksin, vaan haluaisin rakastavan miehen rinnalleni.
Olen nuori ja hoikka, mutta huoliiko kukaan naista kolmella lapsella, vai onko ylitse pääsemätön paikka miehille? Ja missä ihmeessä niitä miehiä edes tapaa?
Olen ollut vuosia kotiäitinä ja harrastamaankaan en ole mitään ehtinyt/päässyt. Muuton ja ongelmallisen ex miehen takia useimmat ystävät ovat kaikonneet. Mies teki yhteyden pidon heihin mahdottomaksi.
Kommentit (6)
mutta ei nyt varmaan mahdotontakaan. Kannattaa tietty muistaa se, että ei pidä itsekään kriteerejä tasolla mikä menee ihan yli... vaan antaa kans miehelle anteeksi jotain.
22v nuorimies tykästy meihin. Nyt ollaan oltu 17v yhdessä ja 3 yhteistä lasta. Ole vain iloinen oma itsesi :)
miehenä voisin pitää sua jopa parempana vaihtoehto kuin jotain " yli-itsenäistä" vanhapiikaa. Tasosta kannattaa pitää kuitenkin sen verran kiinni, että otat itsellesi henkisesti terveen miehen.
Vaatimukseni eivät ole mitään pilviä hipovia.
Lähinnä juuri tuo henkisesti terve (edellinen kun ei niin terve ollut) ja ei myöskään mikään sohvaa kuluttava, kaljaa litkivä luuseri.
Eli ihan normaalia tasapainoista miestä haen, joka haluaisi elää normaalia perhe elämää.
Itse olen jo 37 joten tuskin kukaan lapseton mies ottais mua riipakseen kolmen lapsen kanssa. Lapsellisenkin kanssa on sitten vaikeeta, ku lapsia on niin hitosti.