Uimarannoille pitäisi olla painoraja! Oksettaa katsoa lihavia
ihmisiä, joista huokuu makkaran ja halvan kaljan löyhkä. Pitäkää itsestänne huolta! Tulette kalliiksi yhteiskunnalle.
Kommentit (16)
Yli 175cm pysyköön kotona, lapset pelkää.
täytä vedellä ja siinä sulle ihan privaatti ranta. :D
Samoin kyylääjät omille rannoille toisiaan kyttäämään, ei niitä pystynokkiakaan viitti katella.
tyhmät sulkea sisätiloihin? Istuisivat sisätiloissa ja kirjoittelisivat nimettöminä kommenttejaan....
et lihavat pysyvätkin lihavina, jos eivät voi liikkua ja uida vapaasti niin kuin muutkin?!
Muutama muu perussairaus kyllä kustantaa vuodessa noin 5000e teille arvoisat veronmaksajat :D
Vierailija:
ihmisiä, joista huokuu makkaran ja halvan kaljan löyhkä. Pitäkää itsestänne huolta! Tulette kalliiksi yhteiskunnalle.
Alkoholistit! Tehohoidossa, joka on kalleinta hoitoa (vuorokausi tuhansia, jopa kymmeniätuhansia euroja) on puolet potilaista kännissä itsensä teloneita. Miettikääpä sitä! Sinne ne veromarkat menee!
mm. diabetes, sepelvaltimotauti, verenpainetauti, polvivaivaa yms. Viina ja tupakka tietysti aiheuttaa sairauksia myös sekä tämä julma yhteiskunta työpaikkakiusaamisineen yms. mielenterveysongelmia
Kyllä ne sairaudet ennen pitkää iskevät.
Ap:n kaltaisista hirviöistä pitää päästä eroon koska ne vaarantavat ihmisten mielenterveyden ja tulee siten kalliiksi yhteiskunnalle.
hoito tulee niin kalliiksi. Samalla kuitenkin terveellinen ruoka ja maksaa paaaaljon enemmän kuin ruoka, minkä vuoksi ihmiset tulee lihaviksi. Haloo!
Sitten: alkoholin hintaa lasketaan ja ihmetellään, kun alkolholin aiheuttamat valtion/kunnan rahanmenot on kasvaneet. Haloo!
vittu että osaa ollaa älliötiä ihmisiä olemassa.
Mun mielestä isotissiset pitäis sulkee pois rannoilta! Hirveen näköstä ku utareet roikkuu. Yleensä sellaset ihmiset on muutenki rumia.
jossa voisivat yhdessä keskustella sairaita juttujaan. Ja sillä aikaa terveet ihmiset, olkoon sitten laihoja, lihavia tai siltä väliltä, voivat nauttia elämästään.
voin kertoa, etten ollut ihan tosissani. Tosikot.
Tunnenpa ainakin itseni kauniiksi ja hyväntuoksuiseksi.
Miten mulle sitten kävis? Olen ihan hoikka!