Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin poikki!

Vierailija
07.06.2007 |

Koko päivä mennyt viedessä, tuodessa, ja niin edelleen... vielä olis ruoan laittoa ja niin edelleen.... en jaksa!

Sitten pitäisi miettiä mitä vähillä rahoilla synttäreille tarjottavaa, ja mistä löytää halvat sandaalit lapselle kun lenkkarit liian kuumat, sortsejakaan ei ole...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan poikki myös!!! Olen lomalla. Ukko vapaapäivällä ja tosiaankin viettänyt vain vapaata. Mä olen siivonnut, pessy pyykkiä, käyny kaupassa, laittanut ruokaa, kuunnellu aamusta lapsen kitinää.... huom!!! ukko nukkui kymmeneen.

Vierailija
2/4 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin kotiäiti... päivät menee ihan mukavasti, mutta tuntuu että sitä arjen rutiinien jakajaa ei ole edes illalla :( Mies tulee töistä joskus vasta seiskan aikaan, ja sen jälkeen riittää auton/veneen laittoa yms. Arggh! Väkisinhän tämä alkaa heijastumaan omaan jaksamiseen ja sitä kautta lapsiin/parisuhteeseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt arjen pyörittämiseen, joka tietysti on sysääntynyt kokonaan minun vastuulle äitiyslomalla kun olen. Mies viettää töiden jälkeen autotallissa vapaa-aikansa harrastuksensa kimpussa. Joten minä hoidan kodin ja lapset 24/7. Alkaa jo parisuhde kärsiä ja riitaa pukata. Vielä, kun omakotitalossa asutaan, tuntuu ettei ikinä kotihommat ole tehtynä. :(

Vierailija
4/4 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä ruokaa, mut en jaksanut, soitin miehelleni et tuo tullessaan jotain valmista.

luojan kiitos, et mulla on niin ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi