Emme pääse ystäväni häihi, mitä laittaisin postitse lahjaksi?
Hääpari ei toivo mitään (ovat olleen yhdessä jo iäisyyden), mutta tottakai joku lahja olisi kiva antaa.
Mitä voisi/kannattaisi postin kautta laittaa? Ei hirmu kallista, muttei mitään krääsää.
Kommentit (12)
Leivonnaiskirja, parisuhdekirja, nimikirja jos aikovat lapsia joskus, puutarhakirja,
vaikka olisikin varma tieto siitä, että niitä on tulossa. Häät on kuitenkin kahden aikuisen juhla, lapsiasioita voi muistaa myöhemmin.
Puhumattakaan siitä, jos vaikka eivät ikinä halua tai saa lapsia, miten mauton tuollainen lahja silloin olisikaan!
Vierailija:
Leivonnaiskirja, parisuhdekirja, nimikirja jos aikovat lapsia joskus, puutarhakirja,
Entä jos eivät koskaan pysty lasta saamaan...
ap
Itse saimme aikoinaan espressokupit postitse häälahjaksi.
Siis jos ei mene hääjuhlaan, niin luulin ettei lahjan tarvitse olla mitään suurta. Ajatus tärkein, onnittelu.
Mulla on se kylppärissä yleellisyys tavaroille... : )
Vaan lapsia ei saa mainita myöskään niille ihmisille, joilla ei lapsia ole.
Taas opin jotain uutta.
tai lemmikkitarvikkeita lemmikittömille kihlautuneille (kaikki nuoret parithan hankkivat aina koiran...) Yleensäkin lapsiaiheiset lahjat aikuisille, jotka juuri sillä hetkellä eivät odota vauvaa, ovat typeriä. Ja vaikka odottaisivatkin, niin häissä juhlistetaan parisuhdetta ei lapsenhankintaa.
Vierailija:
Vaan lapsia ei saa mainita myöskään niille ihmisille, joilla ei lapsia ole.Taas opin jotain uutta.
Entä jos antaisitte hyväntekeväisyyslahjan?
Mun mielestä se kukkalahjakortti on ihan hyvä idea. Hääpari voi hommata kukat kotia kaunistamaan kun hääkiireet helpottavat.
Koska sulhanen ei voi sietää mua, hylkäsin ajatukset kaikista pehmeistä postitettavista, jotka osuvat iholle (lakanat, pyyhkeet ym.)
Löysin sitten tosi nätit, ystäväni kotiin sopivan väriset, pellavaiset pöytätabletit sekä niihin sopivat ruokaliinat ja vielä marimekon unikko-lasinalustat. Tuli nätti paketti, jonka lähetin kuten olimme sopineet kaasolle, jottei morsiamelle tule vaivaa hakea postista (kotiin tai hääpaikalle kannettuna olisi maksanut 12e lisää).
Pyyhkeitä on niin paljon että hyvä kun mahtuvat kaappiin (eikä mahdukaan...). Lahjaksi niitä tulee aina. Samoin kuppeja, kaapit on täynnä yks sitä ja toinen tätä-kuppeja. Mm. viime jouluna saimme KOLMET erilaiset glögi-mukit... Unikosta ja Aalto-maljakoista en viitsi edes sanoa mielipidettäni sen tarkemmin kuin että joku varmaan tykkää...
Kun sanon, että en halua mitään niin en myöskään halua! Meidän suvussa ihan käsittämätöntä. Ällöttää oikein se tavarakeskeisyys. Mitä on ostettu, mitä maksoi, mitä saitte lahjaksi, mitä annoitte lahjaksi...
Kukat olisi kiva muistaminen. Kauniita pöydällä eikä tarvitse pähkäillä mihin keräykseen ne tällä kertaa veisi. Ehkä myös joku lahjakortti esim. kivaan ravintolaan. Herkkukori, viinipullo, suklaata. Siis jotain " käyttötavaraa" .
ap