***SYYS04 Loppuviikkon helteiset! ***
Kommentit (50)
...Voi hakea pois. Tarjoan kahvit ja leikit myös, jos joku tulee :) Oikeasti olen tyytyväinen Pönksyn loistoajoitukseen sairastumisessa. Ei poissaoloja töistä eivätkä lomasuunnitelmatkaan häiriinny tästä. Tilanne vielä kohtuullisen mukava, poika hyväntuulinen, joskin vähäunininen.
Ja tyttö sai oikein kauniin nimen. Illalla tuli tyttö kuitenkin kipeäksi ja siskoni on käymässä päivystyksessä vauvan kanssa. Lähinnä kuumetta ja flunssaa, mutta tyttö itki niin sydäntäsärkevästi (vaikka yleensä on ollut oikein rauhallinen), että siskoni oli päättänyt lähteä käymään hänet tarkistuttamassa.
Eipä tässä ihmeempiä, tiistai-aamulla lähtö pääkaupunkiseudulle päin. Kaipa saan lähiaikoina puhelinviestiä mahd. puistoilusta..? Olen nyt aivan netin ja puhelimen " varassa" , kun s-postia en pysty lukemaan...Illan ruokailuhan onkin jo tiedossa :)
Mukavaa viikon alkua kaikille!
SaaMa
Säätiedoitus tosin lupaa tiistaille viileämpää ilmaa, ukkostakin. Jos näin on, pitäisikö peruuttaa puistoilu?
Kyselee helteeseen tottunut kesälomailija :)
Voi surku,en tykkää!!
Typyllä tuli kamala väsyitku puol10 aikaa,mut nukahti ihan heti ku sänkyy laitto...
jatu
Ei saatu pöytää! Laitan tekstaria, kun keksitään jotain muuta. Toivottavasti jonnekin mahtuu:) Toivottavasti vielä näet tänkin viestin.
T: Ynis
Mikä ruokapaikka tahansa tosin kelpaa minulle :) Palaillaan..
Jatu. Oletkos huomannut, että meillä on syyslapsosen lisäksi muutakin yhteistä? Meilläkin nimittäin on 12. hääpäivä. Ja esikoinen aloittaa syksyllä koulun.
Miehen vanhemmat on reissussa niin ei oikein voitu juhlistaa pitemmän kaavan mukaan (eli pitempää iltaa), vaan käytiin jo eilen syömässä kahdestaan ja mun äiti katteli lasten perään. Mitään lahjoja ei nyt hankittu.
Esikoinen olikin jo mennyt mummolaan aamusta ja toivat nyt illalla takaisin. Kovin poika jo väsyy tuollaisesta reissusta, kun touhuavat niin monenlaista. Väsyitku tuli taas nukkumaanmennessä.
Aamulla pitää mennä Iikan kanssa verikokeisiin keskussairaalakäyntiä varten. Ja yritetään päästä koko porukalla matkaan ja jatkaa saman tien Kokkolaan hankkimaan lapsille kenkiä ym. Just kyllä kattelin tilitietoja ja totesin, että eipä auta ostoslistaa kovin paisuttaa, mutta tarpeelliset koitetaan hankkia silti.
Ens vkl ollaanki sitte Lapualla. Vielä pitää miettiä, missä lopulta yövytään ym. että päästäis mahollisimman hyvin suunnistustakin seuraamaan. Tai yöllähän ne on, mutta kuitenki. Itellä kyllä tekis mieli käydä kattomassa lähtö. Mies startannee takarivistä (n. 1300 muun takaa) Mutta lähtöaika on 23.00, että on se kyllä isommillekin kovin myöhä. Pienemmäthän nyt voi laittaa rattaisiin.
Kylläpä on lapsoset taas äitejä säikytelly. Onneksi ei ole käynyt pahemmin kuitenkaan.
Mä oon aatellu, että Iikalla ei oo kummempaa, se vaan nyt on pikkasen pienenlainen. Mutta kyllä vähän kuitneki vaivaa taas, kun katoin, että toiset on ollu puolivuotiana melkein samoissa mitoissa kuin Iika 10kk neuvolassa eli n. 8kg ja 70 cm.
Älkää turhaa laittako sulkia mun hattuun. Jokainen on oman perheensä superäiti. Kyllä mä muistan vielä, kun yhden lapsen kanssa tuskaisena mietin, että eipä musta olekaan isomman perheen äidiksi, mutta tässä sitä vaan nyt ollaan. Ja voi olla, että pikkuvitonen jää meillä ajatusleikiksi. Mullahan on vieläkin se kierukka ja mitä kauemman mietitään, sitä kauemmas asia siirtyy tai ei saadakaan enempää.
Leannan kuulumisia ois silti kiva lukea. Kuten toki kaikkien.
Nyt on painuttava vielä pihalle ripustamaan pyykkiä ja kasteluhommiin. Vettä tuli niin pisottelemaalla, ettei se kyllä riittäny.
T@hti
T-P:lle onnittelut pyöreistä vuosista ja osanotto läheisen poismenon johdosta!
Pönksylle paranemisia.
Saamuskan siskon perheeseen asioitten selkeämistä toivon ja kaikkea hyvää pikkuiselle.
Ankkisen työkuvioitten selviämistä jännään.
Hyvää yötä!
T@hti
Samaa tahtia kuljetaan :-) Te vaan olette näitä lapsosia tuplasti enemmän saaneet... Varmaan kovin samoissa mietteissä että miten sen pieni ensimmäinen vauva jo niin iso että kouluun ihan...niisk...
Lempo:Me tarttettas kouluun menijälle vesirokko,en tajua miten sen on onnistunu välttämään!Kouluterkkarin kansa juttelin rokotuksesta ja sano että kyllä sitä koululaisetkin vielä sairastaa,että jos ainakin 10vuotiaaksi asti odottelis...
No,poika lähössä taas mummoloihin ja ei kai me juhannuksena tahottas rokossa olla...mutta jos saat virtuaalisesti siirrettyä ni osote on s-postissa ;-) PAranemista Pönksylle!
Hyvikset!
jatu
Hui kauhistus kun taas on ollut onnettomuuksia!Tiivii ja Tomera,onneksi ei käynyt kuinkaan!!!
TiPille Synttärionnittelut!
Oltiin tänää retkeilemässa ja grillailemassa.Lapset yritti uidakin mut oli kylmä vesi ja aika kova tuuli!Typy meni rattaisiin maitopullon kanssa et käy nukkumaan..juu,eihän se uni tullu-niinku aattelinki!Ilta menny ihmeen hyvin,ollan tosin molemmat kotona..itkusempi on kyllä ollu.Mut ei pysty lomalla kyllä olemaan aina päikellä kotona..ei jaksa sitä kokoajan miettiä.
Eilinen vierailu Enkelillä oli kiva :-) Ja miten nopea matka on autolla,hujaus vain..julkisilla meni aina yli tunti suuntaasa,ni se oli melko rasitus.
Nea oli tosi reipas,se alku nyt oli ihan normaalia ujostelua mitä on monilla lapsilla..Ja Mini niiin sulonen :-) Mitä muuta voi odottaakaan reilu 6kuiselta... Mini kyllä ujosteli mua,nyt täytyy nähdä useammin!
Typy on suihkussa,jospa tänää tulis uni nopeammin ku yleensä lähes tunnin laulelee sängyssä..Pitäs iteki suihkuu päästä!
Huomenna tulee mun vanhemmat ja miehen kans mennää jäähallille Kornin keikalle..jeeeeee!!!! Vähänkö odotan iltaa :-)))
jatu