Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys-leikki. Kaikki mukaan!

Vierailija
07.06.2007 |

Tämä menee näin:

Jokainen laittaa oman kysymyksensä ja vastaa edellisen kysyjän viestiin.

Mä aloitan:

Jos olet myöhässä jostain tärkeästä tapaamisesta, niin miksi juuri silloin sun eteen tulee ajamaan joku mummeli, joka köröttelee koko matkan neljääkymppiä, vaikka rajoitus olisi 80? Ja et pääse ohi, koska mummeli ajaa keskellä tietä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys: miksi aina siitä kassakoneesta loppuu kuittinauha, jonka jonon minä olin valinnut?

Vierailija
2/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi lapseni ei tottele minua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi haikailen ex-mieheni perään, vaikka hän on lapsellinen, saamaton, lievästi alkoholisoitunut, vastuuton, siivoton, epäluotettava ja ei varmaankaa ainakaan lähiaikoina aio muuttaa tapojaan??

Vierailija
4/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi avopuoliskoni keksii jatkuvasti tekosyitä lykätäkseen naimisiinmenoa ja perheen perustamista? Olemme jo yli 30-vuotiaita molemmat, molemmilla vakiduunit ja yhteisiä vuosia takana jo neljä.

Vierailija
5/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: miksi minä syön herkkuja vaikka toinen puoli minusta huutaa lopettamaan?

Vierailija
6/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys: Miksi haikailen ex-mieheni perään, vaikka hän on lapsellinen, saamaton, lievästi alkoholisoitunut, vastuuton, siivoton, epäluotettava ja ei varmaankaa ainakaan lähiaikoina aio muuttaa tapojaan??

Vastaus: koska et ole löytänyt parempaa tilalle ja kaipaat läheisyyttä. Aika kultaa muistit ja tunteeet ajattelevat että huono on parempi kuin ei kukaan. Älä sorru, jos se oli kelvoton!

Kysymys: Miksi on niin vaikea mennä ajoissa nukkumaan? Miksi pitää valvoa väh. kahteen ennenkuin menee edes sänkyyn?

Vierailija
7/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hoivatyyppiä ja uskot että voit omalla huolenpidollasi ja rakkudellasi tehdä hänestä normaalia paremman.

Vierailija
8/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina valvon myöhään, vaikka väsyttää ja pitää kuitenkin herätä aikaisin??

Vierailija
9/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys: Miksi on niin vaikea mennä ajoissa nukkumaan? Miksi pitää valvoa väh. kahteen ennenkuin menee edes sänkyyn?

Miksi joidenkin on niin vaikea hyvaksya sita etta olen ottanut ulkomaalaisen puolison? Kyseessa lansieurooppalainen (valkoihoinen), akateeminen, hyvapalkkaisessa duunissa oleva ihana mies.

Vierailija
10/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi tulee säännöllisin väliajoin sellainen tunne, että on pakko päästä pois? Miksei voi vain olla tyytyväinen tähän tavalliseen, omalla tavallaan aivan ihanaan elämään, niin kuin kaikki muutkin järkevät ihmiset?

Vierailija
11/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi otan niin paljon aina vaikutteita ympärillä olevista ihmisistä? Rupean hyvin helposti ja nopeasti muistuttamaan ihmisiä ympärilläni?

Vierailija
12/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys: Miksi otan niin paljon aina vaikutteita ympärillä olevista ihmisistä? Rupean hyvin helposti ja nopeasti muistuttamaan ihmisiä ympärilläni?

koska omistat huonon mielkuvituksen?

Kysymys:laihduttaako oikeesti mikään pilleri?

Vierailija
13/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin on niin vaikea hyvaksya sita etta olen ottanut ulkomaalaisen puolison? Kyseessa lansieurooppalainen (valkoihoinen), akateeminen, hyvapalkkaisessa duunissa oleva ihana mies.

Vastaus: Ehkä miehesi on niin komea ja mukava, että muut ovat kateellisia sinulle.

Kysymys: Miksi meidän astianpesukone ja pyykkikone hajosivat yhtäaikaa?

Vierailija
14/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys: Miksi meidän astianpesukone ja pyykkikone hajosivat yhtäaikaa?

tää on helppo! ne o ostettu samoihin aikoihin ja nykyään koneet hajoo kk takuun jälkeen!

Vierailija
15/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi mietin aina johonkin kesän puoliväliin asti, että onhjko nyt jo oikeasti kesä, vai onko vielä kevät, ja sitten, kun kesä loppuukin, niin itken, että miten se kesti niin vähän aikaa...?

Vierailija
16/16 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että jokos tää kesä nyt tähän loppuu vai vieläkö niitä hellepäiviä lokakuussa tulee. Ei voi tietää. Siksi.

Kysymys: Miksi jotkut ihmiset sanovat " Meitä kiukuttaa" tai " Meillä on kakka housussa" jos puhuvat vauvastaan tai lapsestaan, ja oletettavasti heitä itseään ei kiukuta tai ole kakkaa housussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän