Lue keskustelun säännöt.
Mitä olette antaneet parhaallekaverille 40v lahjaksi?
06.06.2007 |
Moi
kaverini täyttää 40 v ja ajattelin että voisi antaa lahjaksi jotain hauskaa. Keksin kyllä muille ideoita mutta nyt on kyllä tuulitunneli korvien välissä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla