Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa hermoheikkoa! " kielletyistä" ruuista kyse...

06.06.2007 |

Viikonloppuna oli jos jonkinlaista juhlaa ja kissanristiäistä ja näin jälkeenpäin olen vasta tajunnut mitä kaikkea on tullutkaan pistettyä suuhun...

No, ensinnäkin oon syöny juustokakkua muutaman viipalen. Eli siis mitä todennäköisimmin juustokakussa on ollut tuorejuustoa.

No sitten pistin suuhuni vahingossa tuulihattuja joiden sisällä oli homejuustoa ja toisissa myös kalaa (en tiedä missä muodossa mutta mieleen on tullut että oli taatusti raakaa lohta...)...

Siinäpä isoimmat. Tiedän listeriariskin ja villi mielikuvitus tietenkin laukkaa...Onko lohduttavia kommentteja? Onko muita joilla ruokavalio on lipsunut kiellettyjen listoille??? Vietänkö turhaan unettomia öitä...??

-miina-liina 9+2

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen ketjun vastauksia olin saanu! =O

No, yhteenvetona voinen todeta että riski on olemassa, joskin vain pieni. Ja stressata ei kannata, koska se nyt ei ainakaan auta asiaa!

En saa tehtyä tekemättömäksi joten elän nyt sen ajatuksen kanssa että riski on otettu. Toivon ja rukoilen kuitenkin parasta etten olisi siis siinä pienessä prosentissa jolle vuosittain käy huonommin...

Yritän olla tarkkana mitä suuhuni laitan mutta kaikkea ei pysty tässä elämässä kontroilloimaan.

Kiitos kuitenkin vastauksista. (Ja anteeksi jos aloittamani aihe aiheutti jollekulle mielipahaa...)

-miina-liina 9+3

Vierailija
22/22 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että listerioosin voi ihminen sairastaa useamman kuin yhden kerran.

toksoplasmoosin pitäis olla samantapainen " tauti" kuin esim. vesirokko, että sen ihminen sairastaa vain kerran. Joten mielestäni näiden kahden taudin vertailu keskenään ei oikein osu yksiin. Monet ovat sairastaneet toksoplasmoosin jo pienenä lapsena, ihan tietämättään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla