Elääkö Tarja ja Pentti kulissiliitossa?
Kommentit (17)
mielipiteitä, että presidentin olisi parempi olla naimisissa (ja kuulua kirkkoon). Siihen asti häntä oli epävirallisesti pidetty lesbona tai paremminkin biseksuaalina.
Paitsi jos se on piilohomo. :D Molemmat kaapissa ja molemmille kulissihyöty? Eiköhän se Tarja uskaltaisi eron ottaa jos siihen olisi tarvetta, uskalsihan se hakea pressaksikin kun ei ollut vielä naimisissa.
Enpä oo koskaan miettinyt tuota.
Mun mielestä Tarja oli Setassa ihan koska politiikassa kannattaa olla kaikenlaisissa toimissa missä saa julkisuutta ja jossa ollaan jotain mieltä.
hankkikaa elämä ni tartte toiste homoutta miettiä
on ihmisoikeuksien puolella. Minäkin pesunkestävä hetero olen joskus ollut osoittamassa mieltäni lesbojen- ja homojen oikeuksien puolesta, samoin kuin maahanmuuttajien oikeuksien tai opiskelijoiden. Opiskelija toki olin itsekin, mutta en maahanmuuttaja enkä lesbo. Mielenosoituksissa ja tilaisuuksissa kävin, koska olen ihmisoikeuksien kannalla syrjintää vastaan.
Empaattisen ihmisen ei aina tarvitse itse olla syrjitty, vaan voi myös kuvitella toisen aseman.
tätä tarjan ja pentin suhteen ihmettelyä. Ja yleensäkin tarja on hyvässä kuosissa ollakseen kohta 65 v täyttävä nainen. Joten en voi ymmärtää sitä ulkonäönkään ihmettelyä. Tyttärensä on kovin viehättä nuori nainen, mutta kuitenkin aivan äitinsä näköinen.Vuodet tulevat tekemään tehtävänsä meille kaikille.
Molemmat hyötyvät tästä (päätelkää siis itse miten) ja minäpä tiedän jopa, kuka on Tarjan oikea rakastettu.
Varmasti Tarjalla on salainen rakastajatar jossain... Ja hänen suhteensa lapsensa isään ja esim. Erkki Tuomiojaan ovat olleet myös kulissia ja osa suurta lesboudensalaamissalaliittoa :)
On se Tarja monissa muissakin järjestöissä toiminut kuin Setassa. Ja hän muutenkin puhuu useiden eri vähemmistöjen puolesta vieläkin eikä kukaan epäile häntä minkään muun vähemmistön edustajaksi, esim. maahanmuuttajaksi tai romaniksi kuitenkaan.
Miksi juuri tämä lesbous kiinnostaa teitä niin paljon?
Miksi Halonen olisi nähnyt noin paljon vaivaa salatakseen lesboutensa, mutta mennyt sitten samaan aikaan ehdoin tahdoin Setan puheenjohtajaksi? Eihän tuossa ole hyvät mammat mitään logiikkaa :D
että joku olisi valmis puolustamaan jonkun toisen ihmisen oikeuksia, pyyteettömästi.
vaikea ilmeisesti ymmärtää, että jollekin toiselle se oma napa ei ole aina lähin. Ei pyytettömyys ole aina kulissia. Siksipä juuri Tarja on hyvä pressa!
niin kyllä se lesbous on syytä salata.
Miksi Halonen olisi nähnyt noin paljon vaivaa salatakseen lesboutensa, mutta mennyt sitten samaan aikaan ehdoin tahdoin Setan puheenjohtajaksi? Eihän tuossa ole hyvät mammat mitään logiikkaa :D
mutta Pentti itse sanoo aina, että hänellä on neljä lasta.
Eli oma poika, ex-vaimon kaksi lasta sekä Tarjan Anna-tytär ovat ne neljä, jotka Pentti laskee lapsikseen.
Eikös salalesbon ois kannattanut pysyä poissa sieltä, missä sitä heti epäillään?
mutta ei voi kuitenkaan julkisesti olla sitä.
Eikös salalesbon ois kannattanut pysyä poissa sieltä, missä sitä heti epäillään?
Tarjan miessuhteista. Ehkäpä nämä Seta-yhteydet kertovat vain suvaitsevasta asenteesta erilaisuutta kohtaan.