Kysymys äideille!
Millon harrastitte seksiä synnytyksen jälkeen. Synnytyksestäni on 4kk ja olen menettänyt haluni. Menkatkaan ei ole tulleet!!???
Kommentit (7)
Ekaa kertaa 2 kk:n jälkeen (synnytys keisarileikkauksella). EI se seksi esikoiseni jälkeen ole mitenkään erityisesti mielessä ollut. Nyt vauva 6 kk:tta ja seksiä n. 1 krt/vko paitsi nyt suhde kriisiytynyt ja varmaan jonkin aikaa kuivaa kautta tässä tulossa.
Jo niin kauan! Eikä kehosi ole vielä valmis ja vauhdissa uutta raskautta vastaanottamaan. Kyllähän sen nyt jo pitäisi olla, pitäiskö ottaa jotain hormoneja vaikka, jos pistäis halut liikkeelle!
Ei mutta oikeesti,voi elämä, rauhoitu ja anna ajan kulua, lepää ja toivu kunnolla, keskittykää vauvaan ja pelkkään toistenne läheisyyteen. Itselläni menkat alkaa aina n. vuosi vauvan syntymän jälkeen. Joskus haluttaa jo ennen sitä, joskus ei vielä silloinkaan. Miehelle voi kyllä sanoa jos ei huvita vielä, ei kai miehetkään ala jos ei tee mieli? turha hermoilla vielä...tuskinpa oot ainoa :D
En mä käsitä, mihin ne halut siitä niin kauheasti katoisi. Ja vaikkei niin tee mielikään, niin voihan sitä miehen iloksi yrittää, jos paikat kestää. Itsellekin usein alkuinnottomuudesta huolimatta alkaa ajatus tuntua oikein mukavalta, kun päästään lämmittelyssä vauhtiin.
toisten synnytysten jälkeen meni muutamia viikkoja
No et näköjään käsitä.
Jos ei ole haluja niin ei ole haluja.
Kyllä se elämä opettaa ehkä sinuakin, tärkeimpänä lienee se asia, että jokainen meistä on yksilö. Jos sinulla on halut palanneet synnytyksen jälkeen niin ihan kiva. Älä silti oleta, että kaikkien elimistö toimii kuten sinun!
En mä käsitä, mihin ne halut siitä niin kauheasti katoisi. Ja vaikkei niin tee mielikään, niin voihan sitä miehen iloksi yrittää, jos paikat kestää. Itsellekin usein alkuinnottomuudesta huolimatta alkaa ajatus tuntua oikein mukavalta, kun päästään lämmittelyssä vauhtiin.
Olin niin revennyt ja tikattu että vasta reilu vuosi synnytyksestä alkoivat paikat kestää seksiä. Halut hävisivät myös, palasivat sitten 2 vuotta synnytyksen jälkeen...
Muistan kuinka esikoisen jälkeen halut oli poissa, ja kauan. Lähinnä testimielessä kokeiltiin seksiä ennen jälkitarkastusta, todetaksemme kaiken olevan ok. Liukkaria tarvi koko imetysajan (8kk). Henkisellä tasolla halut palasivat vasta lapsen lähennellessä 2 vuoden ikää.
Toisen kanssa taas oli ihan eri juttu. Toivoin todella että tikit alapäässä olisi heti parantuneet. Ja heti kun olivat, oltiin sängyssä (alle kuukausi synnytyksestä). Jonkun takia liukkaria ei tarvittu, vaikka imetinkin.
On se ihmiskeho erikoinen laitos!