Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö imettävä äiti ilman rintapumppua?

Vierailija
06.06.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjäsin toisen kanssa, toinen oppi imemään suoraan rinnasta vasta parikuisena

Vierailija
2/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva imi rinnalta silloin kun oli nälkäinen, jos mulla rinnat oli liian täynnä, lypsin ne käsin. Kokeilin kyllä sitäkin, että lypsin maitoa ja laitoin pakkaseen, mutta se maito ei vauvalleni koskaan kelvannut, joten meillä ei oikeastaan ollut tarvetta rintapumpulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile osaatko lypsää käsin ja osta sitten jos ei onnaa

Vierailija
4/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kyllä vannoo pumpun nimeen, varsinkin jos haluaa itse mennä paljon ja kuitenkin tarjota rintamaitoa vauvalle.

Vierailija
5/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osanut ollenkaan lypsää käsin. Ja vaikka vauva osasi syödäkkin hyvin niin maitoa tuli niin kauhean paljon että pakko oli pumpata ylimääräiset pois.

Vierailija
6/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosoiva nimi, mutta hyvä kirja !

Vierailija
7/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua selviämään esikoisen imetyksestä ilman rintapumppua. Vika ei siis ollut imetystekniikassa vaan siinä ettei lapsi alkuun osannut imeä. Toisaalta saatiin kyllä sairaalalta sähköpumppu lainaan ja se oli paljon parempi kuin etukäteen ostamamme käsipumppu.

Vierailija
8/8 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta rintapumppu on aika ehdoton vimpain. Vaikkei äiti haluaisikaan mennä ja remeltää ilman vauvaa, niin vauvojen soseisiin on kätsy sekottaa ainakin alussa äm:oa.

Ja minusta sitä pullostajuontitaitoakin olisi vauvalla hyvä pitää yllä, just in case jotakin sattuu ja äidin todellakin on pakko olla erillään vauvasta. Tai käy vaikka niin kuten meillä, kun kuopus alkoi pahat rintalakot pahimman helteen aikana, eikä osannut juoda ollenkaan pullosta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi