Olen aivan koukussa mieheen (ex, olemme lähentyneet uudestaan) joka käyttäytyy epävakaasti
Olemme tunnustaneet rakkautta jne. Ex sanonut että haluaa yrittää uudestaan. Hän on kuitenkin aivan selkeästi todella katkera minulle tietyistä asioista (joihin liittyy miehet) ja on jopa sanonut minun suunnilleen pettäneen häntä. Tai no, alkuun se oli lähes pettämistä ja sitten se muuttui ihan sananmukaisesti pettämiseksi. Minä en todellakaan ymmärtänyt toimivani väärin, koska luulin, että asioista oli puhuttu. Mutta kun sanon, että olen koukussa, olen oikeasti koukussa. En voi kuvitella erilaista miestä elämääni. En vain voi. En voi kuvitella, että ikinä tottuisin uudenlaiseen. Enkä minä ole aloittanut deittailua äskettäin, vaan minulla on PITKÄ kokemus erilaisista miehistä.
Nyt odotan anteeksipyyntöä viestillä (hyvästä syystä en halua puhua puhelimessa), jotta voisimme päästä jotenkin eteenpäin ja puhua kasvotusten. Ei vain anteeksipyyntöä kuulu. Mies yritti soittaa monta kertaa, mutta olen blokannut numeron yhdestä hyvästä syystä. Ja estetyt puhelut näkyvät kyllä, jos osaa kiertää eston.
Miten selvitä siitä, että rakastaa epävakaasti käyttäytyvää ihmistä? Olen alkanut jopa syyttämään itseäni, vaikkei kai pitäisi. Siis siitä, että mies käyttäytyy niin kostonhaluisesti tai jotain.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kovin tasapainoiselta et itsekään vaikuta.
Jaa.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia seuraamassa tuota sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Upsan
Oikeesti, ketään ei kiinnosta nuo sun häröilyt.
Miten selvitä siitä että rakastaa epävakaasti käyttäytyvää?
Vierailija kirjoitti:
Miten selvitä siitä että rakastaa epävakaasti käyttäytyvää?
Niin siis kumpi teistä onkaan epävakaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kumpi teistä onkaan epävakaa?
Mies. Edelleen. Miksi kysyt samaa taas?
Olet itse pettänyt ja odotat anteeksipyyntöä. Ok.
Eihän noi sulje toisiaan pois.. siis kyllähän epävakaatakin miestä petetään samoin kun narsistia. Ap taitaa nauttia miehen ripustautumisesta ja siitä on tullut heille eräänlainen leikki. Lopulta siinä käy kuitenkin niin että mies yrittää alentaa ap: ta jos on epävakaa ja narsistinen. Kannattaa lopettaa kun on voitolla, näin neuvoisin ehkä.
Oletko ap koskaan ajatellut, että rakastaa voi kauempaakin?
Kovin tasapainoiselta et itsekään vaikuta.