Lue keskustelun säännöt.
Talvihaalari vai kaksiosainen puku?
04.10.2008 |
Millaisia talviasuja olette käyttäneet 4-5vuotailla? Mietin tässä pitäisikö ostaa haalari vai kaksiosainen puku meidän neljävuotiaalle...
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuon ikäiselle haalari on vielä kätevämpi.
Helpompi ja nopeampi pukea päälle eikä mene lunta sisään.
mutta haalari on lasten valinta yleensä pihalle ja päiväkotiin, jopa kouluunkin tokaluokkalainen todennäköisesti haluaa talvella haalarin. Ainakin ekaluokalla käytti yhden puhki.
kaksiosainen puku kaupungille ja reissuun.