Parin pituusero noin 20cm, miten parhaiten onnistuu takaapäin pano?
Kivaa olisi välillä niinkin, miehellä ei kovin pitkä ja tuntuu että helposti lipsahtaa pois.
Kommentit (13)
nainen on kontillaan ja jalat melkein yhdessä ja mies levitää jalkansa. voi siinä säädellä jalkojensa asennolla mille korkeudelle vehkeensä asettaa.
Miehellä leveä haara-asento polvet suorina. Onnistuu takaapäin vaikka minkälaisen pygminaisen kanssa...
mutta seisten takaapäin ei. Kerran kokeiltiin ja hän joutui olemaan niin polvet koukussa... ;)
Et viestissäsi tuonut ilmi kumpaan suuntaan pituuseroa on, mies pidempi vai päinvastoin, mutta nainen makuullaan sängyssä, niin ei ole ongelmaa pituuseron kanssa. :)
- mies, 41 v -
Reidet kramppaa miehellä ko tilanteessa pitemmän päälle, eikä kyllä nautintoa silloin voi kokea. Näin: Nainen joko jakkaran/ korokkeen päälle tai sitten kontallaan.
Reidet eivät voi krampata, koska jalat on suorana. Kuten sanoin, miehen leveä haara-asento kompensoi pituuseron.
-4
Kuten jo mainittu:
* Takaapäin, niin että nainen makaa vatsallaan ja vaikka vielä tyyny vatsan alla. Mies työntyy sisään takaapäin.
* Nainen nelinkontin jalat melko yhdessä. Mies seisoo polvillaan jalat hieman harallaan ja säätelee jalkojen haara-asennolla tarvittavan korkeuden. Toimii hyvin jos sänky on vain tarpeeksi tukeva (ei siis liian pehmeä), tai vaikkapa lattialla (silloin tosin tarvitaan varmaan polvien alle pehmustetta).
* Nainen menee kontilleen sängylle niin että peppu on pystyssä aivan sängyn laidan tai päädyn reunalla. Mies seisoo sängyn vieressä ja työntyy sisään takaapäin. Toimii tosi hyvin. Miehellä mahdollisuus kontrolloida tilannetta hyvin ja lisäksi hyväillä naista.
Tosin mä olen melko pitkäsäärinen.
Parhaiten homma toimii, jos mulla on korkkarit jalassa kun pannaan. Ei muuta kuin hameenhelmaa ylös, pyllistys ja menoksi :) Mitä korkeammat korot, sen helpompaa. Toinen suosikki on kontallaan sängyllä, siinä mies tosin joutuu ottamaan melko leveän haara-asennon..
* Siten, että molemmat ovat seisaallaan, nainen nojaa esim. poski seinää vasten kapeassa haara-asennossa, notkistaa selkäänsä ja antaa pillunsa kunnolla tyrkylle. Mies myös haara-asennossa ja säätelee korkeutta haara-asennon leveydellä.
Meillä pituuseroa miehen kanssa35cm
Ja kyllä tuo hyvin onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo mainittu:
* Takaapäin, niin että nainen makaa vatsallaan ja vaikka vielä tyyny vatsan alla. Mies työntyy sisään takaapäin.
* Nainen nelinkontin jalat melko yhdessä. Mies seisoo polvillaan jalat hieman harallaan ja säätelee jalkojen haara-asennolla tarvittavan korkeuden. Toimii hyvin jos sänky on vain tarpeeksi tukeva (ei siis liian pehmeä), tai vaikkapa lattialla (silloin tosin tarvitaan varmaan polvien alle pehmustetta).
* Nainen menee kontilleen sängylle niin että peppu on pystyssä aivan sängyn laidan tai päädyn reunalla. Mies seisoo sängyn vieressä ja työntyy sisään takaapäin. Toimii tosi hyvin. Miehellä mahdollisuus kontrolloida tilannetta hyvin ja lisäksi hyväillä naista.
S
Hyviä keinoja ensimmäinen ja erityisesti tuo viimeinen. Siitä minä tykkään pylly pystyyn ja pää patjaan, niin kyllä mies tykkää ja minä myös
Meillähän tuota pituuseroa on myös 38 senttiä.
Ohut tyyny keittiön pöydän reunalle ja siihen mahalleen ja kädet kiinni vastakkaiseen pöydän reunaan. Hyvää jälkiruokaa molemmille.
Meillä sohva ei ole seinän vieressä, niinpä mies nostaa minut joskus yllättäen sen selkänojan päälle poikittain ja kuorii vaatteita minulta juuri sen verran ettäpääsee työntymään sisääni ja kas minun päiväni on pelastettu.
Sitten se paras, kun mies panee takaapäin käden vatsani ympäri ja taivuttaa minut eteenpäin. Sitten hän vain nostaa minut ja panee roikkumaan "naulaansa", siinä minä sitten rimpuilen ilmassa ja mies nostelee mielensä mukaan. Tai oikeastaa minun mielen mukaan, tietää tasan tarkkaan että tykkään.
Mielikuvitusta peliin, molempia miellyttäviä tarjoiluasentoja löytyy kyllä.
N48kg
Ketju aloitettu 8 v. sitten. Eiköhän nainen ole kasvanut tässä ajassa pituuseron kiinni. Jos ei, niin 15 cm korkkarit jalkaan. Platform 5 senttiä. Näin meillä ja onnistuu hyvin seistenkin. Tai sitten keittiön pöydällä. Sängyssä hankalampaa. Dilloin kun meillä oli vielä vesipatja, ksikki asennot oli helpompia. Meillä pituuseroa 30 cm ja painoeroa 50 kg.
aikoinaan "rakastaja", joka oli mua ainakin sen 20 cm pitempi ( minä 165, hän vajaa 190, noin ). Meillä onnistui normaali takaapäin pano sängyssä kontillaan, mutta seisten takaapäin ei. Kerran kokeiltiin ja hän joutui olemaan niin polvet koukussa... ;)