Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^^ELOISAT KE-TO^^*

06.06.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sananen, ettei Pumpulin tutka ala mun kohdalla vilkuttamaan ;)

Hitsi teijän juttuja. Alkaa entistä enemmän harmittaa kun ei kinkereille päästä! Elovauvojen synttäreille on PAKKO kyllä yrittää sitten tulla :)

Jänniä tosiaan nuo mielikuvat. Ei varmaan ollenkaan täsmää sitten todellisuuden kanssa.

Oltiin kaverin luona päivää paistattamassa. Lapset pulikoivat uima-altaassa, vesipeto Luka siellä mukana. Kyllä on niin ihana nähdä kun lapset niiin nauttivat leikeistä ja aurinkoisista päivistä!! IHANA IHANA KESÄ!!

Takapihalla olis paljon tehtävää. Uus puutarhakalusto odottaa kasaajaa, leikkimökki maalaria ja rikkaruohot kitkijää. Kaikki tekeminen vaan painottuu tuonne ilta-aikaan kun lapset nukkumassa.

Nyt mä meen kahvin keittoon ja lukemaan päivän lehden (isompi kuuntelee satucd:ta ja pienempi unilla). Ihana rauha talossa!

hallas ja Luka tänään 10kk!!!

Vierailija
22/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tinttamaarin tutkavalo kyllä tykittikin siihen malliin, että migreenin meinasin saada joka tutkaanvilkaisukerta. Kiitos kun kirjoitit ja helpotit mun elämääni kummasti!

Juu siis tämä vehje toimii niin, että tuossa valossa on monta eri vaihetta. Normitila on, kun joka päivä tulee viesti ko. koneelta. Kun kirjoittaa, saa sen päivän lukea ihan huoletta ja seurata keskustelua. Vähä kuin painonvartijoissa, kun käyt lenkillä niin saat syödä lenkkimakkaraa koko päivän. Sitten kun tulee Semmonen keskustelujen seurausvaihe ilman omaa osallistumista, alkaa valo punertumaan. Noin viikon kyttäyksellä valo on jo aivan punainen, joten jos ihan huolettomasti haluaa olla, kerran viikkoon kannattaa kirjoittaa. Jos tästä kerrat harvenee, valo vaan kirkastuu ja alkaa silleen stobomaisesti välkkymään. Tällä hetkellä esim. tuolla lentokentän suunnalla on melkoista stroboa tietyissä osoitteissa. On muuallakin, mutta tämä alue on jotenkin aivan järkyttävällä tolalla. Voi mun silmäparkani.

Teidän toiveisiini valstatakseni otin juuri kotipermiksen tuossa leivänpaahtimen luona. Lapset herätin siinä huudollani, mutta kyllä sen tuskankin kesti, kun tuloksena oli näin upea permis! Kukkamekkokerpelettos on kai laitettava päälle, kun ei voi tuohon lompsan paleltumiseenkaan vedota. En kyllä silitä, en jumankauta ala sitä silittää. silitettyjä kukkia ei löydy kuin keräilijöiden kirjoista.

HALLAS, lähetä miehes sinne juhliin ja tuu sä mun kyydissä Kinksuille! Viime päivien käänteiden jälkeen olenkin menossa auto tyhjillään, tosin takaisinpäin pääsee vasta sunnuntaina tai sitten jollain muullaa tapaa. Tuutuumukaansätuu!

Vieraita edelleen odotellaan, joten stau!

Pumpuli uudessa permiksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tietää, että muitakin jännittää. Minä en myöskään ole muissa tapaamisissa käynyt ku täältä pohjosesta kolkotellaan tulemaan. Se on kyllä mukavaa, ettei tarvitse yksin tulla " uutena" .

ERIA: vouhota vaan menemään. ;)

MIELIKUVAT: Niitä löytyy täältäkin, ja jostain syysrtä minullakin on PUMPULISTA mielikuva, tosin ei permistä eikä kukkamekkoa vaan ennemminkin tumma lyhyt tukka ja ehkäpä silmälasit..?? On kyllä muistakin palstalaisista jos jonkunlaista mielikuvaa.. Ihana nähä kytllä sitten kaikki livenä ja kattoo, miten mielikuvat täsmää.

TINTTAMAARI: Etkös säkin ollut oulun suunnalta, ellen ihan väärin muista?? Kiva, että taas kirjoittelit, oon yrittänyt huhuilla sua, mutta muistelin sun nikiksi tintta-mariaa.. vai oliko semmonenkin kuin tilda-maria... No, mene ja tiedä. Paljon samantapaisia, niin sekaisin männöö. Mutta kirjoittelehan jatkossa useammin, oli kiva kuulla susta.

Noh, mä men nyt nukkuun. Oon pihatöissä ollut aamupäivän ja mies lähti nyt kossia hakeen mummulasta, ehdin pienet kauneusunet tässä ottaa, ennen kuin tulevat.

ZZZzzzz..... Ikarus .....zzzZZZZ....

Vierailija
24/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös jännitystä ilmassa kinksujen takia tuntuu olevan useammalla... Pakko tässä kai itsekin aktivoitua, kun Pumpulin tutka näyttää jo stroboa ainakin tässä osoitteessa.

Pulla ja muut: kaikista on varmaan tosi kiva tavata uusia naamoja, joten ihan turhaan otatte paineita.

VAAGA: oletko edelleen tulossa junalla sinne Tampereelle? Onko muitakin pk-seudulta, jos vaikka saataisiin ryhmä kokoon ja alennusta? Itse ajattelin hypätä siihen vähän kympin jälkeen lähtevään junaan...

Kyselikö se Emppusimppu siitä päivähoitoon jäämisestä? Myös minä mielelläni kuulisin siitä, miten hoito on lähtenyt menemään. Anyone?

Sitten vielä nimiG: miehen etunimi on käytössä tai vieraammille puhun vaan tylsästi miehestä.

Tintarella ja poika 2808

Vierailija
25/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpelsson voi surutta laittaa sen kukkamekon,lompukka ei palellu siinä heltehessä:))

Minäpä olen pätkäissyt tuon kuuden karvan kuontaloni aivan lyhyeksi, jospa ette tunnista minua...siis yläpään kuontalon selvennykseksi kaikille:) Samaisella kuontalon siistimisreissulla selvisi miltä parikymppiset parturijannut luulevat suurperheen äidin näyttävän, huh...osoittauduin onneksi aivan erilaiseksi ja sekös poikia ihmetytti:)Minä otin palautteen niin onnellisena vastaan. " Eihän sulla voi olla viittä" , " Ethän sä ole paksu etkä hoitamaton" ---Juu kivat oli poikain ennakkoluulot!

AIVAN LOISTOJUTTU KUN MONI TAUSTAILIJA ON AKTIVOITUNUT, KIITOS JA ÍHANA KUULLA TEISTÄ!

Kyllä se minuakin hieman jännittää tuo kinkerireissu ja innolla odotan uusia tuttavuuksia. Minä en uskalla enää luoda mielikuvia eloisista, mettään ollaan menty niiiiin komiasti aiemmin.

Nyt en kerkiä kommentoida enempää,mies töissä ja Leevi huutaa iltapuuroa. Palaan huomenna taas astialle!

Ope ja Leevi, jonka iskä on puhuteltaessa, kulta, rakas, etunimi, mies, ukko, sukunimi...rakkaalla on monta nimeä:))Mie taidan olla emäntä,vaimo, etunimi, rakas...

Vierailija
26/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.h.P: Meikäläisillä oli ilmeisesti myös noroa...mutta ilman yrjöä...

Ja nyt meen--------->tuonne laittamaan sitä puurottia....

Ope

Vierailija
27/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä riittää täälläkin suomen kolkassa riittämiin...sisällä sit palellaan kiitos ilmalämpöpumpun :)

KINKERIT jänskättää ihan hirviästi. Mie en niinkään ehdi jännitää, haluaako joku miun kanssa jutellakkaan...ennemminkin kykenenkö mie kenenkään kanssa edes juttelemaan siellä. Jännittää miten nuo tyttöset pysyy hyppysissä ja onko miulla täys työ niiten kanssa, etten kerkiä ympärilleni vilkuilla ketä muita siellä on. Etenkin kun siellä ei oo matkassa mitään turvakaukaloitakaan, tai muutakaan mihin saisin tytöt liekaan. Ja pääsenkö mie ees vessaan siellä jos roikkuu kaks ipanaa sylkyssä koko päivän, kahvitteluista puhumatikaan :)

Mahtaakohan siellä olla muuten syöttötuoleja käytössä..on meinaan tekemätön paikka syöttää kaks neitiä sylkyssä samanaikaisesti, ainakin miulle :) Ja eriaikaanki voipi tehä tiukkaa...

NEUVOLAssa käytiin eilen, tyttelit oli molemmat suunnilleen 73 cm ja 9200g, nää siis 10 kk mitat. Ihan mahottomia kiukkutyttöjä ovat nykysi, koko ajan pitäs syliin päästä, eli toinen on sylissä ja toinen huutaa vieressä syliin. Ja sitten vaihetaan, ja näin menee rattosasti koko päivä...

LEHTIMYYJÄt ei miulle soittele, kyllästyin pari vuotta sitten ko joka toinen viikko soitti lehti myyjä, aina ruoka-aikaan tietysti. Tein sitten puhelinmyynnin kieltosopimuksen, eipä nykysin sitten soittele, tyytyväinen olen. Välillä niistä oli aikamoinen riesa.

Vaan hommiin taas, kun kerta kaikki lapset nyt nukkuu...

Babybel ja tyttelit

Vierailija
28/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän meikäläisen nimen perässä oleva valo tekee... Varmasti on jo sulake pamahtanut tai ylikuumenemisen johdosta sulanut koko lamppu pois. On siitä taas niiiiin kauan kun viimeksi kirjuutin. Anteeksi siitä!

Otsikon sadattelu on aivan omanapaista valitusta. Meillä korvatulehduskierre on vienyt kaikki mehut sekä äidiltä että elovauvalta ja vielä tylsyydestä kärsivältä isosiskoltakin, joka odottaa äidiltä edes vähän aikaa ja huomiota *huoks*. Tänään todettiin taas uusi tulehdus. Lauantaina oli vielä korvat terveet. Ensi viikon tiistaina on aika varattuna uudella korvalääkärille (en oikein ollut tyytyväinen edelliseen korvalekuriin). Jospa niitä putkia sitten alettaisiin tosissaan miettiä.. Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta mitä HAITTAPUOLIA voi KORVIEN PUTKITUKSESTA olla?

Kinkereitä on täällä taustalla odotettu jo monta viikkoa. Koko perheen lomamatka mummulaan on suunniteltu tapaamisen ympärille, että me eloisen kanssa pääsisimme kätevästi paikalle. Nyt on sitten meidän tuleminenkin vaakalaudalla. Nuha on lapsella aika kova ja pelkään tarttuttavamme muita. Lääkäri neuvoi odottelemaan antibiootin kanssa eli emme aloittaneet kuuria heti. Odottelemma pari päivää, josko kyseessä on viruksen aiheuttama tulehdus ja paranisi itsestään. En ole siis lainkaan vakuuttunut, että olemme lauantaina muutenkaan matkustuskunnossa saati tapaamiskunnossa. Kuumeisen ja kipeän lapsen kanssa (ilman tartuntavaaraakaan) ei ole mieltä lähteä kotoa mihinkään. Voi surkujen surku jos näin käy!!

Taitaa olla vähän sekavaa höpötystä. En edes kykene laskemaan tätä univelan määrää... zzz

Palailen loppuviikosti!

Vierailija
29/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan ja nukutustouhuista terveisiä. Tää lämmin keli on tehny sen että tuo poitsu kierii vieläkin tuolla sängyssä. Iltapäikkärit tosin venähti aikamoisiksi joten en yhtään ihmettele jos ei kasilta heränneenä saa nyt unta. Kops kuuluu vähän väliä kun tutti lentää lattialle ja itkut päälle. Aika hupaisaa muuten, meillä on alkanut toi poika nyt olemaan tosi dramaattinen jos ei saa katsoa jotain tai maistaa. Loukkaantuu oikeen tosissaan. Aika liikkistä. Tänään taas lensi nenilleen maahan kun sisko ohimennessään vähän tönäs ja pikkuetuhampaannysästä tuli kovasti verta. Joka päivä kyllä kolhaisee itsensä johonkin.

Kääks, nyt en taas muista mitä piti kommentoida. Muuta kun että hauskoja juttuja teillä, harmittaa oikeen kun en pääse lauantaina sinne tapaamiseen kun lähes kaikki on tulossa. Jää vähän ulkopuoliseksi tässä kaikista jutuista. No, ehkäpä ens kerralla sitte. Mutta pitäkää te superkivaa, ainakin ohjelma yms. kuulostaa tosi hyvältä!

Pitkään on jo pitäny toivottaa Pulla tervetulleeksi ja hauskaa kun niin moni on alkanut kirjottelemaan tänne.

Erialle tsempit kokeisiin!

Nyt pitää lähtee pihaa kastelemaan vielä ja pari kukkaakin pitäis istutella...Aika myöhäseksi menee kun nää lapset kukkuu...

Papuna

Vierailija
30/46 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ajantajuni mukaan nyt on jo yö ja tähän mennessä olisi pitänyt nukkua jo ainakin tunti...mutta kun ei nukuta niin ei. Nyt on siis housujen ja itsekurin (juu, keksejä ja karkkeja täällä yösyöpötellään) lisäksi kadonnut myös uni, joten jos jollakulla on edes yhdestä edellämainitusta näköhavaintoa, voin kertoa palautusosoitteen mielelläni! Uni on ollut kadoksissa tosin jo monta edellistäkin yötä, joten liekö kinkerit alkaneet sittenkin jännittämään :)

Tämä meidän asunto on lisäksi kuin sauna, mittari näyttää nytkin 29 astetta sisälämpötilaksi. No, en silti vaihtaisi hellettä sateeseen, joten täytyy vaan jaksaa.

Riikka: Voi harmi, jos joudutte perumaan kinkereille tulon. Toivotaan pikkuiselle pikaparanemista, jotta pääsette matkaan!

Pumpulin tutka on saanut ihmisiä kiitettävästi kirjoittelemaan, toivottavasti sama meno jatkuu!

Nyt pikkumies kuulostaa seisovan pinnoja vasten, kun huuto yltyy. Raukka ei osaa laskeutua yöllä takaisin makuulle, kun unissaan nousee...

Eloeppu

Vierailija
31/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan toisenkin kerran. Taitaa mulla olla omat lääkkeet ottamatta, kun näin aktiiviseksi alan, et ihan kahtena päivänä kirjoittelen.

IKARUS: Valitettavasti en ole Oulun suunnalta vaan Jyväskylän seudulta. Oot voinu toki huhuilla, mut mä en ihan päivittäin käy lukemassa täällä pinoja.

Meidän neiti eloinen on nyt sitä mieltä, et äiti nyt nostaa vaan sen takapuolensa siitä koneen edestä ja viihdyttää häntä. ja äitihän nostaa.

Koitan yrittää nyt aktiivisemmin kirjoitella

Tintta

Vierailija
32/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, teilläpä on täällä vallan hauska meno ollut eilen=D

PUMPULIlle, ei, emme pääse osallistumaan kinksuille. Mutta tulossa on mitä ilmeisemmin huippumukava tapahtuma, joten pitäkäähän hauskaa kaikki kinkereille suunnistavat!

Kutsumanimistä oli G, mä kutsun miestä muille jutellessani vain omalla nimellään tai vieraammille mieheksi. Perheen kesken tulee käytettyä murua ja kultaa, kun hempeiksi heittäydytään.

ERIAlle vielä telepaattiset virtuaalitsemppaukset sinne pääsykokeeseen, siellä taitaa olla testaukset parhaillaan meneillään.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

-Omppu ja kiipeilevä Leo

Vierailija
33/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne valittamaan, kun en muitakaan viitsi vaivata, tai ei ne ymmärrä tätä tuskaa mikä justiin nyt on mielessä...Nimittäin lapset meni äsken tulevaan hoitopaikkaan muutamaksi tunniksi harjoittelemaan. Kun pääsin kotiin, niin jo aloin itkeä vollottamaan ikävääni ja kuinka kamala äiti olen kun vauvani aion viedä hoitoon ja töihin jo menossa vaikka toinen on vielä niin pieni ja avuton:(:( Napanuora kiristää tällä hetkellä melkosesti ainakin täällä päässä, toivottavasti Elmerillä menee paremmin. No tyttöhän oli innoissaan kun ilmapallo päästyään hoitoon ja leikkimään muiden kanssa, hyvä että heiluttaa muisti, mutta tämä äidin pieni vaaveli jäi sinne rattaisiin katselemaan silmät suurina ihmetyksestä ja äidin sydäntä kylmäsi lähteä pois...Nyt vaan tuntuu siltä, että näinköhän hätäilin tuon työnhaun kanssa, oisko kuitenkin pitänyt odottaa että tuo pikkumies olis isompi??? Toisaalta, voishan se vuoden päästä olla ihan yhtä vaikeaa jättää kun nytkin, mene ja tiedä. Ja tiedän, luultavasti pojalla ei ole mitään hätää (tai vaihtoehtoisesti huutaa kun syötävä) ja katselee innoissaan uusia paikkoja ja isompien lasten leikkejä. Mutta entäs jos se jää siellä toisten jalkoihin, tai tukehtuu johonkin.....Jossittelua vois jatkaa vaikka loputtomiin, eikä sekään johda mihinkään, tiedetään. Täyttyy vaan toivoa että tämä eroahdistus menis nopeasti ohi kun/jos huomaa että poikahan pärjää ihan hyvin. Siis toivottavasti pärjää...Voi sitä äidin pientä mussukkaa.

No, kiitos kun sain tänne purkaa suruani, mieskin vaan puhelimessa lohdutteli että no älä nyt, kyllä se poika pärjää missä vaan-se on tullut isäänsä. Ei mies ymmärrä kuinka pahalta hoitoon vienti voi tuntua äidistä, joka on ollut lapsen kanssa suunnilleen 24 h koko sen tän hetkisen eliniän:/ Te varmasti ymmärrätte, eikös juu.

jamssalle: mukava tietää, että muutkin alottelee jo töitä, se pikkusen helpottaa. Sinulla on mukava työpaikka kun voit ottaa alkuun vauvaa mukaan sinne. Toivottavasti teillä menee työhön paluu mukavasti, kaikkien osalta.

Edelleen kyselen, onko kukaan vienyt/viemässä vielä eloistaan ulkopuoliseen hoitoon töihinmenon takia, vai olenko ainoa hirviöäiti täällä???:/ olis kiva kuulla muiden kokemuksia hoidon aloituksesta.

Nyt yritän vaikka tehdä jotain kotitöitä, mukavaa päivää

allapäin ja itkuinen Emppusimppu ja Elmeri hoidonaloittelija

Vierailija
34/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui Pumpulin strobo-disko tästä osoitteesta.

Emppuseni, osasitpa kuvailla hyvin tuntemuksiasi. Itse tunsin noita samoja kun tyttö oli yhden yön (!) mummilassa yötä jokin aika sitten. Noita tunteita ei ¿järjen äänellä¿ heti taltuteta, on ne niin voimakkaat. Mutta hei, suurimmalla osalla se meillä on edessä ennemmin tai myöhemmin ja ainakin minä tulen käymään samaa dialogia itseni kanssa.

Täällä kortisonit kehissä taas, isompaa itkua asiasta ellergisten puolella.

Vielä ei kävellä muuten kuin sohvaa ja sohvapöytää pitkin sekä nopea käännös näiden kahden välillä onnistuu hienosti. ¿Puhetta¿ tuotetaan kummasti ja taitaa ensimmäinen sana olla meillä ¿AUVA¿. Se on hyvin monipuolinen sana ja sitä voi käyttää ihan missä tarkoituksessa vaan. =)

Joku kyseli aiemmin ¿tissipateista¿. Meillä ei niitä ole mutta silloin asiaa tutkiessani löysin kovan patin tytön rintalastasta, siitä kohdasta jossa rintalasta alkaa alhaalta päin. Piti siitä kysäistä että ONKOHAN MUILLA TÄLLÄISTÄ PATTIA ?

Vielä kutsumanimiG: Miehelläni oikeasta nimestään muutama väännös jota käytän. Minusta käyttää luultavasti ihan nimeä puhellessaan kavereiden kanssa (joopa joo¿pirttihirmuksi varmaan haukkuu).

Ja nyt meen linkasee vaikka kananmunalla tota talon päällä pörräävää helikopteria, lentää lätkyttää sen verran matalalla että saatanpa vaikka osuakin¿pahempi metelöitsijä kun meidän naapuri.

t. Hansu ja tyttö (kohta 10 kk)

Vierailija
35/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppusimppu: kuulostaa niin tutulta tuo luopumisen tuska. Meidän esikoinen oli aikanaan 1v1kk kun oli hoidossa kotona hoitajan kanssa pari kuukautta ja sitten 1v5kk aloitti hoitopaikassa. Muistan kun menin töihin kesäloman jälkeen ja ihmiset tuli kyselemään kuulumisia niin mä aloin vaan itkemään. Niin kova pala se hoitopaikkaan jättäminen oli. Lapsi jäi vielä itkien sinne niin jäi tosi paha mieli koko päiväksi. Soitin kyllä ekan viikon kerran päivässä sinne, siitä tuli hyvä mieli itselle kun kertoivat päivän touhuista ja että vaikka on syönyt hyvin jne.

Itkut loppu parissa viikossa ja sitte alkoi olla itelläkin hyvä mieli. Kuulemma itki silti vaan kun lähdettiin, loppui heti ja viihtyi hyvin. Kyllä ne siellä hyvin pärjää, hoitopaikoissa on monia hyviä puolia esim. kaverit ja sosiaalistuminen, uudet taidot jne. Äideille ja isille se on varmaan vaikeinta. Kannattaa kysellä jos isä vois teilläkin viedä niin saisit parhaat palat hakemalla ite ne pois isojen halien kera;))

Nyt leipomaan ja siivoomaan, talo tulee täyteen porukkaa kohta!

Papuna

Vierailija
36/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMPPUSIMPPU: meillä hoitoon vienti myös syksyllä edessä. Meillä poika on ollut varsin pienestä (2kk) mummilassa muutamia tunteja kerrallaan, koska mies kulki töissä ja itse opiskelin (1 krt/vko lähiopetuspäiviä) ja silloin hoitoon jättäminen ei ollut läheskään yhtä hankalaa kuin nyt! Runtuu, ettei silloin pikkuisena osannut niin äitiä kaivatakaan, mutta nyt osaa jo ikävöidäkin ja sikspä meilläkin hoitoon viemiset edes mummolaan asti on minimissään. Joten kauhulla odotan syksyä, varsinkin kun saan nyt kesän viettää pojan kanssa... Varmasti tulee äidillä ainakin itku! Pitää toivoa, että pääsis tuohon toivomaani hoitopaikkaan, joka on alle puolen kilsan päässä.. Vaikka samalla laillahan siellä hoidossa ollaan vaikka se olis ihannaapurissa, mutta tuntuis kuitenkin mukavalle, kun sais melkein naapuriin viedä + siinä on tosi kiva se hoitotäti!

OOn täällä pakkaillut tänään huomista reissuun lähtöä varten.. Olisko vinkkejä, miten saada turvaistuin viileämmäksi. Lähdetään kyllä aamusella aikasin ajeleen, mutta silti näillä helteillä poikaparka hautuu istuimessaan. Lyhytkin matka, niin body on selästä märkä. Laitettiin jo aurinkosuojat ja ajattelin laittaa istuimen ja pojan väkliin vaalean pyyhkeen, mutta olisko vielä jotain? Luonnolisesti pysähdellään paljon ja vettä hörpitään matkallakin, jos jätkis hereillä. Ilmastointi kun tuosta vanhasta rouskusta puuttuu, niin pitää yrittää keksiä muita kommervinkkejä.

Mä meen nyt ettiin hotellin yms. osoitteet valmiiks ja naputtelen ne tuohon navigaattoriin, että osataan mekin maalaistollot perille =)

TINTTAMAARI: no täältä suunnalta kuitenkin, ihan en väärin muistanut. Itsekään en ole oulusta saakka, vaan etelämpää.

Ikarus

Vierailija
37/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikainen tervehdys. En ole konetta tällä viikolla ehtinyt avata mutta nyt hetki aikaa.

Matkalaukut olisi melkein pakattuna. Lasten vaatteet ja juulin ruuat jo laukussa, omat vaatteet valmiina mutta mies ei ole tehnyt pakkaamisen eteen yhtään mitään. Kai se odottaa, että minä käyn hänen vaatekaapistaan vaatteet etsimässä ja laukkuun sujauttamassa. Erehtyy pahemman kerran. Tosin on mies taas vääntänyt sellaista päivää, ettei ole lapset isäänsä nähneet kertaakaan tällä viikolla. Tulee loma hyvään rakoon. Esikoinen kovasti kyselee isänsä perään eikä malttaisi millään käydä illalla nukkumaan. Puhelimessa höpöttää päivän tapahtumat.

Viettäkäähän oikein mukavat ja muistorikkaat kinkerit!!!! Edelleen kateellinen, kun en sinne pääse.

Palaan juhannusviikolla paremmalla ajalla.

Huhti, joka teidän jutuista ihan pihalla.

Vierailija
38/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ERIALLA siellä pääsykokeet menevät hyvin. Tsempitykset!!

EMPPUSIMPPU. Niin tutun kuuloiset fiilikset siellä. Jokainen äiti käy varmasti saman läpi, kun lapsen hoitoon vie. Esikoinen oli 1v9kk kun aloitti päiväkodissa aikoinaan ja tuotahan se oli, lapsi pärjäsi ihan hyvin, mutta äidin olo oli aluksi kamala. Se napanuora on niiin pitkä.

Tsempitykset, meillä sama edessä varmaankin ensivuoden alussa.

PUMPULI: Kiitos kysymästä, mutta niin säätämiseksi menis kaikki, ettei kinkereille osallistuminen meijän kohdalla onnistu millään : ( Johonkin tapaamiseen haluan kyllä ehdottomasti osallistua - onhan mun nähtävä, pitääkö mun mielikuvat ollenkaan paikkaansa ; )

Perhekerhoiltiin tänään - olikin mukava yllätys kun se pidettiin ulkona. Lapsille oli puujalkoja, pomppupalloja ja muuta huisinkivaa!

Nyt syömään. Mukavaa päivää!

hallas

Vierailija
39/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUHTIlle ja perheelle oikein IHANAA lomaa!! Nauttikaa yhteisestä ajasta.

Vierailija
40/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihallahan tämä aika menee väkisinkin, kun tuolla on noin upea ilma! Meillä kaikki hyvin ja kinkereitä odotellaan innolla ja vähän jännitykselläkin:) Itsekin olen päässyt kuukausitapaamiseen vain kerran, joten vielä on monta eloista näkemättä ja tutustumatta!:) Sisko lupasi lähteä mukaan reissuun matkaseuraksi ja mies jää tytön kanssa kottin niin pääsevät telttailemaan ja retkelle ihan kaksistaan.

Erialle tsemppiä pääsykokeisiin!

Emppusimppu: Mä ymmärrän täysin miltä susta tuntuu, sillä meidän esikoinen meni hoitoon jo 11 kk:n iässä. Mutta kuten itse sanoitkin, pieni pärjää hoidossa ihan varmasti vaikka alku tuntuisikin sinusta kurjalta. Meidän esikoisen kohdalla päivähoidon aloittaminen meni aivan nappiin, tyttö suorastaan rynni aina sisälle päiväkotiin ja lelujen pariin vaikka pieni olikin. Mun mielestäni joku eloisista antoi hyvän neuvon silloin kun itse painiskelin töihin menon ja hoitovapaa-asioiden kanssa eli kun jonkin päätöksen on tehnyt, niin yritä olla jossittelematta ja miettimättä olisiko sittenkin kannattanut tehdä toisin. Alku on varmasti rankkaa, mutta todennäköisesti rankempaa sinulle kuin pienelle:) Tsemppiä!!

Voi luoja, taustalla tapahtuu joten täytyy mennä...

Pantoufle