*^^ELOISAT KE-TO^^*
Kommentit (46)
Mä olin tänään pari tuntia töissä ja huomenna pitää yrittää olla pidempään... Se vaan ei tuo tytsy oikein ole innokas työelämään tutustuja :)
En mää varmaan muuta, helle on sulattanut aivot. Esikoinen saapui kesäkerhosta, lähdetään ostamaan jädeä kaupasta.
Jamssa +tytsy 9,5kk
Taitaa olla helle hyydyttänyt naiset:) Me ollaan kans oikein kunnolla nautittu kuumista päivistä! Mä kyllä jo kerkesin polttaan käteni...:( Tais siitä seurauksena tulla joku lievä auringonpistoskin...
Mua jännittää lauantainen ihan hirveesti! Toisaalta taasen mietin että kun oon NIIIIIN vähän aikaa vasta kirjotellut että saankohan sieltä ees juttuseuraa, toiset kun on kirjotelleet jo niin kauan ja ystävystyneetkin jo. Kaikkea sitä pieni mieli miettii:)
Harmi K.H.P kun et pääse tapaamiseen, olisi ollut hauska nähdä pitääkö mun mielikuva susta paikkansa:) Sullon lila t-paita ja farkut:)) Älä kysy miksi, sulla vaan on......;)
En nyt muista mistä kaikesta oli juttua, palailen kunhan aivot toimii! Nyt pikkunen potalle ja pihalle!:)
Pulla
On nämä ilmat ollu niin IIIIHANIA, ettei kyllä haluta tuskastella tätä lämpöä. Mut niinhän se vaan on, et harvoin sitä on tyytyväinen sen hetkiseen tilanteeseen: talvella haikaillaan lämpöä ja aurinkoa ja kesää, ja sit kesällä tuskastellaan hellettä! :)
IKARUS: mulla ainakin jännittää lauantain tapaaminen. En nimittäin ole päässyt mihinkään aikaisempiin tapaamisiin.. Ja tuntuu et kaikki tuntee jo toisensa.. Paitsi minä en oo koskaan ketään teistä nähnyt. Ainakaan tietääkseni. Iik - uskaltaakohan sitä tulla edes? :)
Lehtimyyjät: Tällä viikolla ei oo yksikään lehtimyyjä soitellu, mut jossain vaiheessa tuossa kevällä tuntui et koko ajan joku soitteli ja yritti kaupata jotain. Välillä oon jopa jaksanu kuunnella niiden litanioita ja jopa härnätä ja muka jahkailla et ostaiskohan vaiko eikö. Vaikka tosiasiassa ei oo ollu aikeissakaan ostaa mitään. Mut monesti sitä vaan haluaa mahdollisimman nopeesti lopettaa puhelun, eikä jaksa mitään kuunnella..
Nimigallup: Mä kutsun miestä joko etunimellä, lempinimellä tai isi- nä.
Oli muuten mieleenpainuvaa käydä eilen juoksemassa metsässä ja pururadalla. Lähdin illalla 22.30. Oli niin lämmin ilma ja aurinko vielä puiden takaa kurkisteli ja oli valoisaa. Linnut lauloi ja käki kukkui. Ja tuoksui kesälle! Oli niin mahtava fiilis, että juokseminenki sujui kuin tanssi. Kyllä tuli hyvälle tuulelle.. IHANAA. Siitä mä nautin.
Mut nyt ulos ja hiekkikselle.
Lauantaina nähdään, jos sitä uskaltautuu ilmestyä paikalle!
Onelinen ja pikkumies 10kk
PS. 10kk mitat oli 11,5kg ja 74cm. Meidän ihana pallero!!
Pullalle het alkuun, ei myö kaikki toisiamme " tunneta" ja sitäpaitti, kun myö muut jo " tunnetaan" , niin on älyttömän mukava tutustua uusiinkin ihmisiin :D
Miulla pehmeni aivot tuolla pihalla äsken, kun reilu puoli tuntia poikain kanssa siellä oltiin...Sikälimikäli niissä nyt juurikaan mittää kovaa paikkaa on enäänsä ollutkaan ;D
Ja nyt sitte taas alko nuo huomiset pääsykokeet jännittämään, et katotaa kuka nukkuu ens yönä!
Siis kyllä jännittää tuo kinkeritapahtumakin, mut kun tuo huominen on lähempänä, ni se sitte on enempi niiku pinnassa.
Jamssalle miun piti sillo aiemmin jo, että onneks miulla on mukana tuo sisälukutaitonen mies autokuskina, niin mieki saatan siihin oikeesee kaupunkii löytää ;) ja sehän oli sitten se tammisaari? :b
Jaakko tuli tuohon pöydänreunalle roikkumaan, että pitää vissiin lopetella.
Älkääkä polttako itteänne tuolla auringossa!
Eria
Ei uskalla vakoilla p..hanan Pumpulin vehkeiden takia ;) joten pikaisesti pistän pari sanaa...
KATITA; Toivottavasti teidän piiiiiiiitkä matkanne sujuu hyvin pikkasen kanssa! Ottakaa hirvee läjä mielenkiintosia leluja ja maissinaksuja ym mukaan! ;o)
Kaikki ekaa kertaa tulijat ja jännääjät! Elkää ny turhaa jännittäkö kö ei oo mittää syytä! :o) Helpompi se on ekaa kertaa tulla nyt ku on niiiiiin paljo muitaki ekakertalaisia mukana! Meil on tiedossa superkiva tapahtuma ja paljo ihania vauvoja ja äitejä! Pulla, varmasti saat juttuseuraa, tuu ainaki meiän kanssa juttelee, nykäsee hihasta!
Ja vielä.. VAROKAA Sitä hiton tarkkailuvehjettä, jos jätät kirjottamatta ja vain luet niin hyvä ei seuraa luulen ma...!
Eria, sie kaipaat merenrantaa selkeesti ku josset Turkuu ni sit Tammisaaree.. ;) Tampperellaki on vettä, tosin vaa makiaa vettä. Voithan ottaa suolapurkin mukaa, mikäli haluat maistaa merisen suolaisen veden huulillas? :oD
Ihana lukea täältä näitä jännittyneitä viestejä teiltä monilta =) Jännittääjännittää, ihan kamalasti. Ja teille uusille, tehän olette koko tapaamisen suola ja pippuri, siksihän tämä tapaaminen järkätään, että saadaan mahdollisimman moni uusi ja " pohjoinenkin" tavoitettua ja tutustuttua teihin muihin. Mä olen kyllä suoraan sanottuna niin kyllästynyt tähän pieneen piiriin täällä etelä-Suomessa, kaikki jutut on kerrottu tuhanteen kertaan, että en taatusti näihin tyyppeihin vilkaisekaan vaan pörrään teidän uusien kimpussa sitten koko ajan ;-)Heko, uskalsin tuon kirjoittaa, kun maine on jo etelä-Suomessa tarpeeksi tahrittu ja peli menetetty. Hullu vaikka kuinka hoidettais =)
GEE: Kehtaako näitä nyt paljastella? Miäs on mulle julkisesti etunimi tai Miäs, mutta ihan tuttujen kesken saatetaan Puputella, hän kutsuu mua ja minä häntä Pupuksi. Voi lässy, mutta ne lukee meidän kihlasormuksissakin, kun alkuaikoina oltiin vaan Pupuja toisillemme. Nyt ollaan kyllä yhteistuumin pyritty tätä vähentämään ja kutsumisia tarkkailtu, koska Keskari alkoi kutsua minua Pupuksi. Auts, ei hyvä. Siihen vaan on niin tottunut, että ei huomaakaan, mitä suustaan päästää. Minä olen Miähelle vieraampien (esim. hänen työkaverien) kesken Vaimo, muutoin etunimi tai se..no se lässytys.
Meille tulee kohta vieraita ja muutoinkin ohjelmaa on taas tällekin viikolle sovittuna juuperisti. Tuolla pötsihelteessä sitä sitten juodaan kahvia ja hikoillaan. Sinällään hyvä, niin ei ehdi Kinksuja liikaa jänskäämään. Lisäksi jännitän, josko ystävä vielä tällä viikolla esittelisi mut pienelle pojalleen, joka tyytyväisenä vielä äitinsä mahassa odottelee hyvää syntymäpäivää. Siis ensitapaaminen meillä tiedossa, kunhan poika sieltä syntyy.
Nyt taas pätkii sen verran että pzzzzzzzzzz...
ONNEA ERIALLE HUOMISELLE!!!
Pumpelsson
Sitähän mun pitikin kehua, kuinka loistavan aktiivisia olette olleet kirjoittelemaan. Mun tutkani näyttää yhä harvemman kohdalla punaista enää....juu noin poistui Villankin kohdalta tuo punainen valo. Hyvä kun kirjoitit siis!! Jatkakaahan samaan malliin edes muutaman sanan kirjoittelua. Kenelle ne hiljaiset pinot mitään antaa?
Pumpuli the Tutkasilmä (sen muuten vois laulaakin, sävel olis se " Orvokkini tummasilmä" ...Pumpuliiii the tuuuutkasilmä)
Mun oli nääs pakko taas kirjottaa, kävin äsken vaan lukemassa ja toi tutka näyttää mun kohalla varmasti jo tummanpunaista...:)
Mä en siis mitenkään pahalla tota kirjottanut siitä juttuseurasta, mietin vaan että keksinkö mä jännitykseltäni kellekkään muuta sanomista kuin " hei" ja sit kaikki kaikkoaa kun en saa muuta suustani ja sitä rataa:) Mutta siis innolla odotan, ja jännitän!
Aurinkoon!
Pulla
Ulkona täälläkin suurin osa päivää vietetään, pakolliset käydään sisällä toimittamassa ja taas singahdetaan lasten kans pihalle. Rakastan näitä helteisen aurinkoisia ilmoja ihan kympillä, tää on mahtavaa!:) Nahkaa täytyy vaan suojata hyvin.
Liityn teidän jännääjien piiriin, täällä myös yksi jota jännittää kinkerit, iik.:/ Kun ei ole teistä ketään ikuna ennen nähnyt, ja nyt sitten kerralla hirveän monta teistä pitäs nähdä....Mutta kyseessä on mukava jännitys, ja varmasti tulee kiva päivä:)
toinen mikä jännittää, on työn aloitus ja lasten hoitoon sopeutuminen. Tänään käytiin tutustumassa perhepäivähoitajaan ja ONNEKSI tultiin hyvin juttuun ja mikään hänessä ei tuntunut ikävältä. En voisi kuvitella vieväni lapsia hoitoon ihmiselle, jonka kanssa ei löytäisi yhteistä aaltopituutta. Huomenna lapset menevät muutamaksi tunniksi harjoittelemaan hoidossa oloa (vanhempi on jo ollutkin parina päivänä viikossa talven ja kevään, eri hoitajalla kylläkin, joten oli jo tänäänkin jäämässä kovasti)ettei sitten 18. pvä kun aloitan työt, heti tule shokkihoitona koko päivää heille. Onko muiden eloisat jo hoidoss kodin ulkopuolella ja miten teillä alku lähti menemään? Huolettaa kamalasti pojan puolesta että kuinka sinne sopeutuu yms...
Nyt lähden taas ulos nautiskelemaan,
Emppusimppu ja ELmeri ens vkolla 10 kk
PUMPULI: jos kirjoittaa kerran, niin saako kuitenkin lukea useammin... noin niinkun per päivä? *kyselee epätietoisena hän* Ettei vaan ala pumpulin palopillit vaklauskoneessa huutamaan uuuaaaata ;D
PULLA: mun mielestä on ainakin tosi mukava tavata muitakin eloisia kuin mitä täällä pääkaupunkiseudun tapaamisissa on päässyt näkemään. Kyllä sitä juttua piisaa :)
ERIA: huomenna ollaan peukut pystyssä, muilla ei ole niissä pääsykokeissa pienintäkään mahdollisuutta.
Ei muuta, piti vaan tulla pitämään pinoa listan ensimmäisenä :)
Jamssa
vai on sul mielikuva et lila t-paita ja farkut..:D ehkä johki toiseen tapaamiseen päästään.muutenkin JOS oltas tultu niin todennäkösesti peruutettu tän pöpön takia..vieläkin jyllä masussa :S iida alkaa toipuu,kakki alkaa olee normii.
sitkeetä,oisko noroa?? mulla muutamat kilot tippunu painoa, joten käväsi tossa 39.5kg :O (oon siis pieni muuteskii 42kg on normi paino).
meillä tehään sitkeesti hampaita ylös,ruoka ei maita,kitistään..yms mut kaikille hauskaa reissua ja aurinkoista loppupäivää!
k.h.p ja iidukka 9kk
mä aloitan kanssa virallisesti työt 18. päivä (vaan 5 viikon työputki). Tosin olen kyllä tällä ja ens viikolla melkistä joka päivä tytsyn kanssa ainakin pari tuntia. Riippuen siitä miten kauan se aina jaksaa.
Teillä menee varmasti hoito tosi hyvin, ja on mukavaa, että pikkuisella on isosisarus " tukena" .
Jamssa
toihan on vähän sama juttu, kun mä ajattelin, että pumpulilla on sellainen puolipitkä kiharainen söheröpermis (vaalea) ja päällään silittämätön kukkamekko. Mä kauheesti odotan, että se nyt " tulee kaapista" siellä kesäkinkereillä ja paljastaa mun olleen oikeassa.
PUMPULI: ethän petä mua ;)
näitä teijän juttujanne...mie jatkan kohta, kun ois joku nukutushommeli tuossa...
Ei voi olla totta! Munkin mielikuvissa Pumpulilla on tosiaankin puolipitkä permis, ei kylläkään kukkamekkoa, shortsit ja paita! Pientä painetta pumpulilla... miettii nyt tarkkaan vaatetusta ja kampausta:))
Erialle peukutukset täältäkin! Ooksä aina tykänny just ton sävysestä huulipunasta?;))
Pulla
kaippa sitä vois muutaman rivin kirjoittaa kun kerta kävin lukemassa.
täällä ollaan oltu ulkona vaan. Puolenpäivän maissa on tultava sisälle kun ei pysty tossa pihassa oleen kun ei oo yhtään varjoista paikkaa. Teemukin nukkuu päikkärit paremmin sisällä kun tuolla ulkona.
Meillä on vipinää kun täällä tälläkin hetkellä kirmaa 9 lasta 15v-9kk. Mulla on mun pikkusisko pikkuveli hoidossa ja sekä siskon tyttö. Pikku sisko ja veli menee mun iskälle lauantaina. Ja ovat siellä kunnes äiti kotiutuu etelästä. Siskon tyttö on mulla vielä ens viikon perjantaihin asti sit alkaa siskolla loma ja loman jälkeen tyttö meneekin tarhaan tai perhepäivähoitajalle mistä nyt sitten ikinä paikan saavat kun meille tulee se muutto niin en voi sit enään tyttöä hoitaa.
Uusi raskaus on sujunut ihan mukavasti. Ens viikon maanantaina olis eka nauvola. Sitä odotellessa.
Nyt on mentävä itsekkin syömään kun pöytään tuli tilaa. Mieskin saapuu kohta kotiin töistä.
puuhis ja Teemu 2908
..sai minutkin aktivoitumaan. ;)
Oon kirjoitellut viimeksi luulisin syyskuussa. Taustaillut olen huomattavasti aktiivisemmin.
Harmittaa, et emme pääse Tampesteriin teitä katsomaan. Hymyillen luen noita teidän juttuja siitä millaiset hiukset ja vaatetus jollain on. Sitä kun on itsekin luonut jonkinlaisia mielikuvia teistä.
Kiitos teille kaikille, et pidätte pinoja aktiivisesti. Niitä on mukava käydä lukemassa. Opemamma, Ikarus, Hanneli, Eria, K.h.p, Pumpuli, Villa + kaikki muut mukavat eloisat ... jatkakaa, kenties minäkin vielä innostun kirjoittamaan.
Tintta...joka pelkää punaista valoa.
Pulla: mun mielestä tää fuksianvärinen huulimaali sopii mulle kun se kuuluisa nenä perssiissee, mutta käytän sitä uhallakin! ;D
MITÄMITÄMITÄ, eikö se kinkeripaikka olekaan merenrannalla!!!! Ja miekun olen tuolle soföörille mainostanu, että ne saa tuon kakkosen kanssa ja keralla bongailla sunset boulevardilla naisia bikineissään leudon merituulen hyväillessä kasvoja... Näinköhän se miulle lähteekään kuskiksi? Mut jos minen sille kerro, selviäähän tuo sitte sille siellä perilläkin ;b
Mulla on vissiin nassu palanu ja sitä ei kyllä ole käynyt ikinänsä? Jotenkin on tuo hipiä herkänolonen, enkä tosiaan voinut edes kauaa tuolla pihalla olla, kun tuo meidän plantaasi on oikeesti kun pätsi! Nii ja oikeaoppisesti mullakin oli pipo eli lippis päässä.
Oletten ihanasti minnuu tuossa pääsykoeasiassa nyt tukeneet, antakee anteeksi että asiasta jatkuvasti vouhotan :) Mie elän niiin tunteella tämmöset asiat, enkä viiti tuolle ukollekaan kokoajan vaahdota.
Puhuttelugee: meillä ollaan niiin tylsiä, että mies on joko nimi tahi iskä ja mie olen mamma tahi emäntä jos se tuolla kylillä puhuu, tai mist mie tiijän mikskä se miuta tuolla kutsuu ;)
Nyt vissiin pitää lopetella ja alkaa pyykin ripustukseen, kun täällä tehtiin äsken megaluokan kakka!
Eria
missäs kaikki on?? En ainakaa löytäny uutta pinoa, nii että pääsinpäs eka kertaa aloittamaan..
Täällä ootellaan kinkereitä, ku kuuta nousevaa:) Vähän kyllä jänskättää miten matka menee, tai siis miten ton jätkiksen hermot kestää. Onneks autossa on ilmastointi, nii ei ainkaan siks huuda et kuuma ois..
Käytettiin eilen isompia poikia tivolissa.. rahaa meni, mutta hauskaa tuntu olevan.. tosin vähäks aikaa loppu laitteissa riekkuminen, ku kävivät ufossa, ja kun sieltä ulos tulivat, nii toinen oksensi ja toinen näytti siltä, et kohta pyörtyy:) No kohta pääsivät kuitenkin taas vauhtiin..
Mutta pitää alkaa pyykin pesuun, nii on reissulle puhdasta vaatetta, näkemisiin lauantaina!!!
Katita